Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat (redigerat)

Han e riktigt skillad på brädan, och sjukt rik. Var lite kul i ett avsnitt av Rob Dyrdeks Fantasy Factory när Ryan gästade i en liten tävling han hade i sin stora leklokal, och så vann Ryan en sportbil.. men han hade ju en Lamboghini så han gav bort prisbilen till skejtaren som kom tvåa. xD Mäh! 🙁

edit, råkade få in lite dubbelord efter varandra, jäkla syndrom, va det nu hette. xD

Redigerat av Memphis
Postat

Han har stört många bilar faktiskt. Sjukt skön serie i alla fall, är typ som entourage fast yngre folk och så skejtare istället för skådis.

Postat

Rob Dyrdek e också stört rik, typ så han inte vet va han ska göra me pengarna. Så han typ låter bygga sånna här saker. 🙁

rob3.jpg

Postat (redigerat)

Jag stör mig på att man inte kan logga in som anonym på fejjan, jättejobbigt när folk som man inte orkar snacka me börjar tjöta på chatten när man loggar in. Då måste man ju liksom svara. Vill ju kunna surfa ifred.

www.i-landsproblem.nu 🙁

Redigerat av Memphis
Postat
Är ju bara stänga av chatten. Min är alltid avstängd.

Asså det går? Meh. xD Får leta mer då.

Postat
Klicka på options och stäng av den. 😛

eh.. nu har jag Svenska versionen men borde ju Kontoinställningar. Men hittar inget där. 🙁

Postat (redigerat)
Nej, finns i själva chatten. Klicka upp den så du får listan så är det längst upp.

Kollade där först men fanns "logga ut" och "Flytta ut chatten". Men testade logga ut och det var rätt, trodde först det var logga ut från fejjan liksom. Otydliga dom e! Säh!

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Säg sedan vad du tyckte, jag har hört väldigt skilda meningar om den. 🙁

Jag pluggar här men det går verkligen pissdåligt, känner mig kass. 🙁 Tänkte också se film snart, me lite godis. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

Har lånat mig en acke och en Focusrite Platinum Trakmaster PRO

...nu måste ja bara köpa mig en mick-kabel å sen ska ja trixa lite med ackegurainspelnings.... inspelning. 🙁

Postat

Focusrite PL Pro, är det ett ljudkort?

Jag ska se lite på ishockey-VM kanske, premiär för mig för det i så fall. Sverige möter Kanada kl 20 på TV6. Kl 21 börjar Wallander "Jokern". Tror faktiskt aldrig jag sett den. Låter inte så bekant iaf.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.