BobbyBenjaminz Postat 14 mars 2010 Dela Postat 14 mars 2010 Är ute efter en VST-plugg som man kan göra sub-bass med. Jag gör hiphop musik och har Trilogy men det är inte vad jag var ute efter. Någon med tips? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SoloNo1 Postat 14 mars 2010 Dela Postat 14 mars 2010 Kolla in Nexus! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohnRick Postat 14 mars 2010 Dela Postat 14 mars 2010 Eller Vanguard? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ramoand Postat 14 mars 2010 Dela Postat 14 mars 2010 Sub Boom Bass kanske? Har hört att den ska vara bra.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woollie Postat 14 mars 2010 Dela Postat 14 mars 2010 Vad har du för DAW? Om du kör Logic så kan du öppna upp exs24 utan att ladda in något instrument. Då spelar den sinustoner som kan låta väldigt trevligt långt ner i registret. Eller skruva till ett ljud i ES1. Jag har fått till en del bra sub ljud med den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Derileec Postat 17 mars 2010 Dela Postat 17 mars 2010 (redigerat) Spectrasonic trilian BEST! Redigerat 17 mars 2010 av Derileec Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.