Plus o Minus Postat 23 februari 2004 Postat 23 februari 2004 (redigerat) ny pres tillverkas ... Redigerat 3 juni 2004 av Artistbolaget
Neosus Postat 23 februari 2004 Postat 23 februari 2004 Ja dĂ€r ser man vad som kan hĂ€nda i ett liv. SpĂ€nnande. Grattis till 100:ndringen. đ
insolitus Postat 24 februari 2004 Postat 24 februari 2004 Det var som tusan Kultur Ambassaden! Det dĂ€r livet vill jag ocksĂ„ ha!! đ Grattis!
Plus o Minus Postat 24 februari 2004 TrĂ„dstartare Postat 24 februari 2004 Det dĂ€r livet vill jag ocksĂ„ ha!! đ man kan inte sĂ€ga att du har stora krav pĂ„ livet direkt đ mvh. kultur ambassaden
Carl_B Postat 24 februari 2004 Postat 24 februari 2004 Det dĂ€r livet vill jag ocksĂ„ ha!! đ man kan inte sĂ€ga att du har stora krav pĂ„ livet direkt đ mvh. kultur ambassaden đ kan ju sĂ€ga att ditt har vart mer spĂ€nnande Ă€n mitt đ
Plus o Minus Postat 24 februari 2004 TrĂ„dstartare Postat 24 februari 2004 kan ju sĂ€ga att ditt har vart mer spĂ€nnande Ă€n mitt đ har jag mycket svĂ„rt att tro đ för tittar man pĂ„ mitt liv sĂ„ har jag trots allt bara flippat plattor och druckit kaffe, ... vad kan vara mer mono Ă€n det ? đ mvh. kultur ambassaden
insolitus Postat 24 februari 2004 Postat 24 februari 2004 Det finns inte mĂ„nga saker som Ă€r bĂ€ttre Ă€n en stor stark kaffe! đź
Neko Postat 24 februari 2004 Postat 24 februari 2004 Gillar inte kaffe... Och för den delen, sÄ finns det mÄnga saker som jag tycker skulle vara bÀttre Àn kaffe Àven om jag gillade det. Att gosa med flickan Àr definitivt en av de sakerna.
Plus o Minus Postat 24 februari 2004 TrĂ„dstartare Postat 24 februari 2004 Gillar inte kaffe... Och för den delen, sĂ„ finns det mĂ„nga saker som jag tycker skulle vara bĂ€ttre Ă€n kaffe Ă€ven om jag gillade det. Att gosa med flickan Ă€r definitivt en av de sakerna. efter 4 Ă„r med den samma flicka sĂ„ blir det mest av rutin och inte lika intressant som det en gĂ„ng var, ... men jag kan dock förstĂ„ tanken đź mvh. kultur ambassaden
Neosus Postat 24 februari 2004 Postat 24 februari 2004 Att smeka dom svarta/vita tangenterna sĂ„ att ljuv musik uppstĂ„r Ă€r vĂ€ll samma sak va? (Hehe...) đź
Neko Postat 24 februari 2004 Postat 24 februari 2004 Gillar inte kaffe... Och för den delen, sĂ„ finns det mĂ„nga saker som jag tycker skulle vara bĂ€ttre Ă€n kaffe Ă€ven om jag gillade det. Att gosa med flickan Ă€r definitivt en av de sakerna. efter 4 Ă„r med den samma flicka sĂ„ blir det mest av rutin och inte lika intressant som det en gĂ„ng var, ... men jag kan dock förstĂ„ tanken đ mvh. kultur ambassaden Jag har varit tillsammans med min tjej i 4 Ă„r och rutin har det aldrig blivit. FĂ„r frĂ„gor och kommentarer ibland om detta, eftersom vi tydligen beter oss som vi varit tillsammans i en mĂ„nad (och dessutom pĂ„ vĂ„ren hehehe) ... Tja, jag vet inte, men sĂ„ har jag det i alla fall đź
Plus o Minus Postat 24 februari 2004 TrĂ„dstartare Postat 24 februari 2004 FĂ„r frĂ„gor och kommentarer ibland om detta, eftersom vi tydligen beter oss som vi varit tillsammans i en mĂ„nad (och dessutom pĂ„ vĂ„ren hehehe) ... samma visa för mig, mer pĂ„ komunikations stadiet dock. saken Ă€r vĂ€ll den att man kommer till insikt förr eller senare att man mĂ„ste ge sig sjĂ€lv lite tid, helst i ensamhet för Ă„terfĂ„ lite perspektiv och distans till livet, sĂ„ man inte blir beroendes av motparten đ men det Ă€r ju mina erfarenheter đź mvh. kultur ambassaden
Neko Postat 24 februari 2004 Postat 24 februari 2004 Det Àr ju i och för sig sant. (Àn sÄ lÀnge bor vi isÀr, 1 mil ifrÄn varandra vilket pÄverkar tillfÀllena att mötas). Men jag hÄller med. Man skall vara noga med att ha distans till sin egen tillvaro och lÄta sig sjÀlv leva ett liv. Om det skulle ta slut mÄste man ju kunna stÄ pÄ egna hyfsat stabila ben efterÄt. NÄgon sade vid nÄgot tillfÀlle: KÀrleken kan dö, men vÀnner har man för livet. Kanske finns en viss relevans i detta.
Plus o Minus Postat 24 februari 2004 TrĂ„dstartare Postat 24 februari 2004 NĂ„gon sade vid nĂ„got tillfĂ€lle: KĂ€rleken kan dö, men vĂ€nner har man för livet. Kanske finns en viss relevans i detta. vĂ€nskap dör minst sagt lika fort som kĂ€rlek, enligt mig. har faktiskt inte stött pĂ„ nĂ„gon hĂ€ndelse som kan motbevisa mina Ă„sikter vad det gĂ€ller just det đ men smartast skulle vara och bli vĂ€n med den som man för stunden Ă€lskar, och sedan hoppas pĂ„ att nĂ„got av faktorerna bestĂ„r đ mvh. kultur ambassaden
Neko Postat 24 februari 2004 Postat 24 februari 2004 Jo, det var vĂ€l det som hĂ€nde mig đ. Jag vet inte hurvida det citatet Ă€r nĂ„got att ha eller inte, men jag tror att det Ă€r svĂ„rare att bli ovĂ€n med sina vĂ€nner. Annars sĂ„ hĂ„ller jag nog med dig. Nej, nu ska jag sluta spamma forumen med mitt privatliv. Speciellt i nĂ„gon annans medlemspresentation.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.