BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 jag har tänkt som såhär.. om jag gör ett spår med ett trumkomp som är exakt i takt, sedan spelar jag in gitarr och bas, efter det vill jag sparka o slå allt vad jag kan på mina digitaltrummor och ha det kompet istället? funkar detta eller blir det svårt===???
Umemagnus Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 jag har tänkt som såhär.. om jag gör ett spår med ett trumkomp som är exakt i takt, sedan spelar jag in gitarr och bas, efter det vill jag sparka o slå allt vad jag kan på mina digitaltrummor och ha det kompet istället? funkar detta eller blir det svårt===??? Det funkar väl alldeles utmärkt... det är ju bara att mutea/ ta bort dom första trummorna, och sen bara behålla dom digitala... Förutsatt att du spelar i samma hastighet... Eller, det är väl heller inget krav, men det svänger mer då 😊
BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 haha ja.. funderar på att köpa ett par yamaha dtx explorer..är triggern bra i dom?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.