Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det ser ut som om att A.I.R:s uppdateringspaket "Pro Tools Instrument Expansion Pack" Àr pÄ ingÄng nÀrsomhelst. PrisÀttning och uppgraderingsalternativ verkar dock inte klart. HÀr Àr nÄgra nyheter kring var och en;

Structure 1.1

EXS modulation export, 5gb nytt innehÄll

Strike 1.5

3d interface, Utvecklad Style editor, Utvecklad MIDI export, Sample Import, 10gb nya samplingar

Hybrid 1.5

4 nya noise types, 2 nya multiwaves, 256 nya patches

Velvet 1.3

9 nya tines, 3 inbyggda reverb

Transfuser 1.3

Ny avancerad basmodul, 1.6 gb nytt innehÄll

HÀr Àr nÄgra videolÀnkar;

http://www.digidesign.com/index.cfm?navid=...langid=100&

http://www.airusersblog.com/namm-2010/

SpÀnnande detta!

Annons
Postat

Har kollat in demofilmerna för dessa nu.

- Oooh la laa, sÀger jag tillsvidare. Om det Àr sÄ att man drar igÄng nÄn slags rabatterad uppgraderingskampanj för de som redan har nÄgon av dessa sÄ kommer jag nog att investera i rubbet. Har testat alla instrumenten innan, nÄgra i lightversioner, men Strike och Transfuser i fullversion. Det kÀnns som om att A.I.R har lyssnat pÄ en del kritiska röster kring hur dessa V.I:s har fungerat innan och att man rÀttat till ett och annat utifrÄn dessa. Basmodulen i TRANSFUSER Àr ju grymt efterlÀngtad, likasÄ det numera enklare handhavandet med STRIKE. STRIKE Àr verkligen en plugg jag Àlskar men ocksÄ förbannat p.g.a vissa tillkortakommanden. Dessa Àr fixade nu. Bl.a sÄ Àr nya Export Midi ett rejÀlt effektiviserande kring hur Midi SKA kunna exporteras frÄn plugg till spÄr. Synten HYBRID har ocksÄ vÀxt till sig verkar det som. VELVET lÄter lika fint som innan men med de nya reverben och klangerna sÄ fÄr man mer godis helt enkelt. Jag gillar ocksÄ STRUCTURES nya ljud och möjligheterna att redigera orkesterljuden som visas pÄ airuserblogg. Kan bli en riktig (orchestra) hit.

HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS nu dessa lanseras innan sportlovet!!!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.