Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

Inte konstigt att jag inte lyssnar på radion när man ser de där två listorna. Och att den kommersiella radion är konservativ är väl knappast någon överraskning. De vågar ju inte spela något som inte varit en hit.

Postat
Inte konstigt att jag inte lyssnar på radion när man ser de där två listorna. Och att den kommersiella radion är konservativ är väl knappast någon överraskning. De vågar ju inte spela något som inte varit en hit.

Böjd att hålla med. Frågan är om det är låtar som är bra som blir populära eller om det är det eviga hamrandet från spellistorna som bankar in dem i folks medvetande. Inget som upprör mig dock... man får tänka AA:s gamla sträng; Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra. 😆

Postat

Ursäkta?

Jag skulle snarare vilja säga att det är en fet jävla sensation att Robyns släpp på eget bolag sopar mattan med alla Gesslar, Elofssonnar och annat skräp. Kom ihåg att den plattan var en extrem underdog från början.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.