prototyp Postat 22 december 2009 Postat 22 december 2009 Hej! Är det någon speciell skillnad på dessa två mickar? Baby bottle är ju den lite dyarare modellen men vad är skillnaden igentligen? Mycket tacksam om någon kan berätta 😄 Vet att det finns många som har dessa mickar så säg vad du tycker! Mvh
Claes Holmerup Postat 22 december 2009 Postat 22 december 2009 Det är alltid en smaksak, men jag föredrar Babybottle. Båda finns med på min testsite, så att du kan lyssna på exempel på hur de kan låta. 😄
prototyp Postat 22 december 2009 Trådstartare Postat 22 december 2009 Juste 😄 Tack så mycket! Hade helt glömt den.. Har lyssnat på båda nu och man hörde verkligen STOR skillnad 😄 Baby bottle lät mycket bättre tycker jag! Baby bottle lät mycket fylligare och mjukare! Riktigt bra 🙂 Mvh Douglas
Claes Holmerup Postat 22 december 2009 Postat 22 december 2009 Instämmer! Jag har själv en Babybottle, som jag använder väldigt ofta. 😄
prototyp Postat 22 december 2009 Trådstartare Postat 22 december 2009 Låter bra 😄 Ska försöka låna hem en innan jag köper bara! mvh
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.