Elton Postat 30 december 2004 Postat 30 december 2004 har lite problem som jag skulle vara tacksam om det va nÄgon som kunde hjÀlpa mig med. Jag har en P4 1, 8GHz med ett M-audio Audiophile USB kort till. NÀr jag spelar in (vilket jag gör i cool edit 2) sÄ fÄr jag mer latency Àn med mitt gamla SB live. jag har stÀllt ner latencyn pÄ minsta möjliga i kontroll panelen för ljudkortet. tacksam för svar.
Ken KÀngström Postat 30 december 2004 Postat 30 december 2004 Finns en stor mÀngd trÄdar om just detta problem. Har du testat att ladda hem asio4all drivisen?
Elton Postat 30 december 2004 TrÄdstartare Postat 30 december 2004 ok. nu uppstod ett annat problem jag kunde fÄ mitt gamla SB running men nÀr jag skulle trycka pÄ enable pÄ Audiophile sÄ blev det "Beyod logic"
bonzo Postat 30 december 2004 Postat 30 december 2004 Du ska givetvis inte köra pÄ nÄgon annan ASIO-drivrutin Àn den som Àr speciellt Àmnad för ditt ljudkort. Kolla att Cool Edit verkligen anvÀnder rÀtt drivrutin (M-Audio eller om det heter Delta). Du kan ocksÄ testa med att ladda hem senaste versionen frÄn M-Audio om du inte har gjort det. Kolla deras support-sidor nÀr du ÀndÄ Àr dÀr. De har en del matnyttiga hjÀlptexter. Det kan ju ocksÄ vara nÄgot slags USB-trassel. DÄ Àr jag inte till mycket hjÀlp tyvÀrr.
Elton Postat 31 december 2004 TrÄdstartare Postat 31 december 2004 det funkade med de nya drivrutinerna ifrÄn M-audio tack som fan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.