Jump to content
Annons

GSNAP

alex30free (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
Postat

har kört den några gånger, funkar finfint som effekt men som pitch-correction är den inte speciellt imponerande... men det är varken auto-tuner eller melodyne heller i mina öron, så det är nog ett omdöme som man inte ska haka upp sig på 🤪

DieHard (oregistrerad)
Postat

Varför inte testa den själv? Är du så lat att du begär eller hoppas att andra ska testa den åt dig? Jösses vart är den här världen på väg?

Postat
Varför inte testa den själv? Är du så lat att du begär eller hoppas att andra ska testa den åt dig? Jösses vart är den här världen på väg?

Nu får du väl ta och lugna ned dig lite så du inte skrämmer iväg nykomlingarna 🤪.

Men trådskaparen skulle ju kunnat SÖKA först innan han ställde sin fråga. Två sidor med trådar och omdömen om ju denna effekt.

alex30free (oregistrerad)
Postat

vill ha andras åsikter, speciellt de som har autotune eller melodyne....fattar du inte det?

drloop (oregistrerad)
Postat

Då kanske du skulle ha skrivit "Hur står sig Gsnap mot Autotune och Melodyne?".

Och på den frågan kan jag svara att den är inte i närheten av Autotune eller Melodyne.

DieHard (oregistrerad)
Postat (redigerat)
vill ha andras åsikter, speciellt de som har autotune eller melodyne....fattar du inte det?

Nej jag är sååå dum som inte fattar vad du tänker(som du inte ens skriver). 😄 Det är ju det minsta man kan begära är att andra ska kunna läsa dina tankar.

Redigerat av DieHard

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.