Jump to content
Annons

Förslag för förbättring av låtkritikavdelningen, hjälp!


cRiTza

Recommended Posts

Hej, jag har ett förslag men behöver hjälp av någon som är mer kunnig inom flash eller dylikt.

Vore toppen om studios låtkritikavdelning kunde använda sig av samma typ som soundcloud.com gör, så att man enkelt kan lägga in kommentarer i ljudfilen på rätt ställe.

Jag har mailat Olsberg om detta och han är inte omöjlig om det inte är ett för stort projekt, så jag undrar om någon vet om det är möjligt.

Alltså, krävs det mycket för att få till en sådan funktion eller finns det någon färdig lösning som man kan få tag på?

Hoppas någon har koll, för jag tror att det skulle få mer fart på den avdelningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)

Ja Olsberg är lika flytande som en elefant. Tog bara år innan det kom att man kan streama låtarna. Som varit möjligt länge på andra utländska forum länge. Så förvänta inga snabba förändringar här inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Olsberg är lika flytande som en elefant. Tog bara år innan det kom att man kan streama låtarna. Som varit möjligt länge på andra utländska forum länge. Så förvänta inga snabba förändringar här inte.

Tänk att karln har jävligt många järn i elden. Det är nog inte så lätt att hinna med allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Olsberg är lika flytande som en elefant. Tog bara år innan det kom att man kan streama låtarna. Som varit möjligt länge på andra utländska forum länge. Så förvänta inga snabba förändringar här inte.

Tanken var att någon skulle komma med förslag eller svar på om det ens är möjligt med enklare medel.

Om Olsberg kan flyta eller ej är jag inte det minsta intresserad av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...