Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Jaja, är ju ändå glad att dom har hittat någon dom kan spela med. Är ju liksom ändå jag som flyttade 40 mil bort.

Ugh, redan läst 10p diplomati?

Postat
Ugh, redan läst 10p diplomati?

Mäh, det är ju egentligen bara aslame att först flytta bort och ge upp bandet och sen bli sur eller arg eller nått för att dom har ny trummis. Dom vill ju spela, och jag kan ju inte tycka dom är taskiga för att dom gör det. 😆

Postat

Men sen så är dom sjukt sega på att spela in allt och det här lär ju inte hjälpa direkt... 😆 Innan jag flyttade spelade vi in trummor till fem låtar och nu är en av dom snart färdiga.

Postat
Mäh, det är ju egentligen bara aslame att först flytta bort och ge upp bandet och sen bli sur eller arg eller nått för att dom har ny trummis. Dom vill ju spela, och jag kan ju inte tycka dom är taskiga för att dom gör det. 😆

Mäh, givetvis... men man kan ändå tycka att det känns lite surt. ☺️

Postat
Mäh, givetvis... men man kan ändå tycka att det känns lite surt. 😆

Ja, och det tycker jag också. ☺️ Framförallt om det skulle börja gå bra nu. Inte för att jag missunnar dom lite framgång för det gör jag inte, utan mer i så fall att jag är besviken på mig själv som gav upp.

Postat
Ja, och det tycker jag också. 😆 Framförallt om det skulle börja gå bra nu. Inte för att jag missunnar dom lite framgång för det gör jag inte, utan mer i så fall att jag är besviken på mig själv som gav upp.

Precis... "what if" is teh shit! ☺️

Postat

Sen har jag ju grymma grejer på gång med pazo som jag tror kan bli roligare så det är ju inte som att jag kommer leva i ett musikaliskt celibat nu bara för det

Postat

Fast du kan vara mer positiv... istället för att knulla runt med groupis, köpa lyxiga antika tågvagnar att ha på bakgården till ditt L.A mansion som en "kul grej" och stå över lagen som den gigant till rockstjärna du hade kunnat vara, så har du en utbildning och får gå till ett kontorslandskap med gråa väggar i din bruna kostym 6 dagar i veckan och tjäna 33.000kr i månaden utan övertidsersättning.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.