SadamJR Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 nu sitter jag i soffan och spelar bas. om jag pressar hakan mot basen, så funkar huvudet som en resonanslåda och då behöver jag ingen förstärkare. Tänkte prova denna teknik på spelningen. Det enda som krävs är att du kan få åhörarna oxå att pressa hakan mot basen.
SadamJR Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 Jag ser för djävlig ut, men då kommer jag ihåg att mamma alltid sa att det gör ingenting för du har en massa fina inre egenskaper, och då känns det bra.
Dingbats Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 Kemisk krigsföring är häftigt. Senapsgas och sånt. Klorgas.
Overkill Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 jag vill också ha bra självförtroende så man kan vara grym och hålla tal och sånt och göra bra saker men närå
Dingbats Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 du kan få en kaka om du går upp tidigt, jag lovar
Overkill Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 mäh jag vill ju sova ut inte städa och plugga hela dan 😛
Fidden Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 nu skrev jag en massa, men sen kom jag på att det bara handlade om mig, så jag suddade ut det. jag vet inte hur man får bra självförtroende. det enda som funkat hittills var när jag råkade få en flickvän som jag gillade... fast det kräver oftast att man har ett gott självförtroende redan från början, men uppenbarligen inte alla gånger. Du behöver nog iallafall flytta hemifrån och komma iväg från rollen som du tagit på dig. DO IT! Du har många CSN-poäng kvar att spendera. Flytta in i pazos garderob, för hans kläder är ändå så små.
Fidden Postat 12 december 2009 Postat 12 december 2009 eller också kan du bo i tältet som overkills bonge skapar varje morgon.
Dingbats Postat 12 december 2009 Postat 12 december 2009 jag vet inte hur man får bra självförtroende. det enda som funkat hittills var när jag råkade få en flickvän som jag gillade... fast det kräver oftast att man har ett gott självförtroende redan från början, men uppenbarligen inte alla gånger. Du behöver nog iallafall flytta hemifrån och komma iväg från rollen som du tagit på dig. DO IT! Du har många CSN-poäng kvar att spendera. Flytta in i pazos garderob, för hans kläder är ändå så små. Frågor: Hur lyckades du få en flickvän? Jag vill gärna ha en steg för steg-guide så jag kan få till det likadant. Jag är ju fast i ett moment 22 här ju. Jag måste flytta härifrån för att skaffa ett liv, men jag måste ha ett liv för att våga flytta. Och jag måste skaffa kompisar för att få självförtroende, men måste ha självförtroende för att få kompisar. Och så vidare.
Fidden Postat 12 december 2009 Postat 12 december 2009 Frågor: Hur lyckades du få en flickvän? Jag vill gärna ha en steg för steg-guide så jag kan få till det likadant. Jag är ju fast i ett moment 22 här ju. Jag måste flytta härifrån för att skaffa ett liv, men jag måste ha ett liv för att våga flytta. Och jag måste skaffa kompisar för att få självförtroende, men måste ha självförtroende för att få kompisar. Och så vidare. hehe det var en serie lyckliga sammanträffanden. 1: Uppropet. Satt och kollade på alla som kom in och tänkte typ "shit, hon var snygg..." 2: Mötte henne senare samma dag på bostadskontoret, satt i en lång kö och kunde snacka lite. typ "men oj, ööh, går inte vi i samma klass?" En liten skum tillfällighet är att hon var där med sin fd pojkvän, som också skulle gå samma utbildning.. och det skumt nog att det var lättare att bryta isen. Typ "jaha, ni känner varann eller vadå?" och så fick man höra historien om deras förhållande och sånt 😛 3: Redan här är man ju nästan bundis med båda två, så då sätter man sig ju såklart vid dem på föreläsningarna. 4: En mix av föreläsningar och några få klassträffar på studentpuben 5: Hon föreslår att kolla på film 6: naaajs. 7: Ah, nämnde jag att hon måste ha en ny pojkvän också? 8: Pojkvännen kommer också på en och annan filmkväll. Blir lite wierd. 9: Den gamla pojkvännen är också med. 10: sen håller det på så i några månader. 11: Sen ligger man och kollar på snooker en kväll i min säng. Kliar henne lite på ryggen. Plötsligt får hon ett ryck och hoppar upp ur sängen och springer ut. 12: det visar sig att hon ringt och dumpat sin pojkvän xD 13: hon förklarar dock vänligt men bestämt att det inte kan bli någonting mellan oss 🙁 14: en kvart senare ligger man återigen och kollar snooker... 15: det ena leder till det andra. 16: Hon känner sig ganska fånig över att hon sagt att det aldrig skulle bli nåt xD 17: allt är fantastiskt 18: allt är underbart 19: Happy happy, joy joy öh 20: i 6 månaders tid turas vi om att göra slut, har ett ganska destruktivt förhållande som mest känns crap och bestämmer oss till slut att vara bara kompisar... vilket vi är. Det är henne jag ska träffa imorgon 😆
Dingbats Postat 12 december 2009 Postat 12 december 2009 hehe det var en serie lyckliga sammanträffanden. 1: Uppropet. Satt och kollade på alla som kom in och tänkte typ "shit, hon var snygg..." 2: Mötte henne senare samma dag på bostadskontoret, satt i en lång kö och kunde snacka lite. typ "men oj, ööh, går inte vi i samma klass?" En liten skum tillfällighet är att hon var där med sin fd pojkvän, som också skulle gå samma utbildning.. och det skumt nog att det var lättare att bryta isen. Typ "jaha, ni känner varann eller vadå?" och så fick man höra historien om deras förhållande och sånt 😛 3: Redan här är man ju nästan bundis med båda två, så då sätter man sig ju såklart vid dem på föreläsningarna. 4: En mix av föreläsningar och några få klassträffar på studentpuben 5: Hon föreslår att kolla på film 6: naaajs. 7: Ah, nämnde jag att hon måste ha en ny pojkvän också? 8: Pojkvännen kommer också på en och annan filmkväll. Blir lite wierd. 9: Den gamla pojkvännen är också med. 10: sen håller det på så i några månader. 11: Sen ligger man och kollar på snooker en kväll i min säng. Kliar henne lite på ryggen. Plötsligt får hon ett ryck och hoppar upp ur sängen och springer ut. 12: det visar sig att hon ringt och dumpat sin pojkvän xD 13: hon förklarar dock vänligt men bestämt att det inte kan bli någonting mellan oss 🙁 14: en kvart senare ligger man återigen och kollar snooker... 15: det ena leder till det andra. 16: Hon känner sig ganska fånig över att hon sagt att det aldrig skulle bli nåt xD 17: allt är fantastiskt 18: allt är underbart 19: Happy happy, joy joy öh 20: i 6 månaders tid turas vi om att göra slut, har ett ganska destruktivt förhållande som mest känns crap och bestämmer oss till slut att vara bara kompisar... vilket vi är. Det är henne jag ska träffa imorgon 😆 Tack för en ingående förklaring! 🙂 Kanske inte nåt att satsa på då, låter mest som en lycklig slump.
Overkill Postat 12 december 2009 Postat 12 december 2009 det var höga c jag tog där om du inte hörde det
Dingbats Postat 12 december 2009 Postat 12 december 2009 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh det var f i oktaven över
Fidden Postat 12 december 2009 Postat 12 december 2009 jag har spammat 7 sidor med ultraljud nu, men ni kan ju inte ens höra det med era patetiska öron.
Recommended Posts