Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

Såg filmen Primer nyligen, och det stod i infon om den att det krävde full koncentration av tittaren för att hänga med.

Blev mörkrädd redan då... men det funkade att se den iaf.

Sen hittade killis den här:

movie_narrative_charts_large.png

Postat (redigerat)

En sockerbagare han bor i staden han backar kackor mest hela dagen han backar stora han backar små han backar många med socker på

sådeså

Edit: Stavfel 😉

Redigerat av Neosus
Postat
mäh. Ge dig Emu. 😄

Ne-vö! 😄

Uppsala är trevligare än göteborg

Dito

Kanske det, har aldrig varit i Uppsala.

WTF!! och ÄNDÅ envisas du med att skriva att sveriges framstjärt äger uppsala? 😄

göteborg är bra. känn ingen sorg för mig göteborg..

Hawkan 😄

"Programmet visas även i HD-kvalitet, på TV4HD."

Hade han inte kunnat säga bara "Programmet visas även på TV4HD", osså får folk liksom lägga ihop 7 och 19,2.

haha 😄

jag tror det var emulatorn, han köpte sin nedstämda gitarr och postade en bild på den.

Men som sagt, även en nedstämd gitarr kan spela i dur, så vi kan försöka hålla skenet uppe ändå.

HAHA 😄

om det inte framgick, så var det där om emu ett skämt. 😄

Allt som rör min person är ett jävla skämt these days 😄

alltså seriöst, lol. känner att det kändes som en liten "lol 😛", men det var det inte. det var lol. eller jag kanske inte skrattade högthögt, men jag skrockade lite för mig själv. kanske var mer en 😛 när jag tänker efter, men då hade jag ju inte fått ha denna långa utläggningen om det.

vi kanske kan börja med lal = laughing a little ?

Postat
Ne-vö! 😛

Dito

WTF!! och ÄNDÅ envisas du med att skriva att sveriges framstjärt äger uppsala? 😛

Hawkan 😄

haha 😄

HAHA 😄

Allt som rör min person är ett jävla skämt these days 😄

vi kanske kan börja med lal = laughing a little ?

jag ville mest citera detta bara för att det blir så random xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.