Fidden Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Jo, precis färdig med mötet. Började 09:00. 😄 ouch... har ni en manual för hur ni ska gå tillväga på ett möte förresten? 😄
Gote Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 ouch... har ni en manual för hur ni ska gå tillväga på ett möte förresten? 😄 Nej, men vi bjöd på glögg till tre-kaffet, och det hade vi skrivit en manual till. 😄 Har en massa amerikanska kollegor som aldrig sett glögg innan, så det kändes viktigt att de gjorde det rätt. 🙂
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Så vad har hänt här idag? 😄 Jag har blivit mer och mer som Sadam. Jag använder färre smileys och utropstecken och har skapat en tråd som jag pushar hela tiden: https://www.studio.se/index.php?showtopic=71288
Gote Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Jag har inga drömmar. Vare sig i sömnen eller i livet. 😄
Micke H Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Jaehär. Spelar Dragon Age, ett av de bästa rollspel jag har stött på på riktigt jäkla länge. 😆 Sjukt jävla bra. Jag älskar det! 😄
Pico Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Hur kom vi in på det här ämnet? Som jag sa... kärnkraft är gott! Äggmacka med lite kaviar och kärnkraft, skitbra. Sluta försöka byta ämne! 😕
Gote Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 På tal om kärnkraft så får jag nog gå nu. Mina hämtpizzor är snart klara... 😕 Herrå! 😄
Pico Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 På tal om kärnkraft så får jag nog gå nu. Mina hämtpizzor är snart klara... 😕 Herrå! 😄 Herrå! 😄
Recommended Posts