Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Fan, har läst om så många som somnat på avloppet i duschen nu. Måste finnas pengar att tjäna där.

Ett däck-skydd att sätta i duschen innan man går ut... 😄

Annons
  • Svar 17,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Ett däck-skydd att sätta i duschen innan man går ut... 😄

Måste ske per automatik... om trycket på vardagsrumsbordet är ovanligt högt pga ölflaskor så fälls ett däck-skydd ut från väggen.

Eller, om nyckeln vidrör låset utan att hamna i låskolven (teehee) ovanligt lång tid så fälls det ut.

Den senare där kan man säkert "porta" till kondomanvändning också.

Postat

Jag brukar trä på kondomen redan på förfesten så slipper man strula med det när man är tokfull och vrålkåt. 😄

Postat

Jag tror jag går på toa på norrlands sen när jag är där, ett fetingstort brunt spår i vår toa som pazo får ta hand om sen innan jag sätter mig på den toan 😆

Postat
Jag tror jag går på toa på norrlands sen när jag är där, ett fetingstort brunt spår i vår toa som pazo får ta hand om sen innan jag sätter mig på den toan 😆

Var ju det jag sa! 🙂

Postat

Nackdelen är att när man väl kommer till skott så har man halvannan liter piss i kondomen... 😆

Postat

Fast det adderar ju på storleken också så det är inte enbart negativt...

Postat
iPhone! Vill också ha en 😆

Jag får en ny telefon från jobbet nu, och jag får välja bland en hel hög telefoner, bl.a. iPhone.

Postat
Are you guys hiring? 🙂

Ja, men är det värt att söka ett skitjobb för en telefon? 😆

Postat
Ja, men är det värt att söka ett skitjobb för en telefon? 😆

Ja? Jobba en vecka sen rymmer jag till karibien med min iPhone och skrattar åt dom! Sen kommer jag tillbaka när fallet är preskriberat.

Postat
Ja? Jobba en vecka sen rymmer jag till karibien med min iPhone och skrattar åt dom! Sen kommer jag tillbaka när fallet är preskriberat.

Kör hårt! Men skriv inte det i ansökan...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.