robbanrulez Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 (redigerat) Hej, jag ville bara rekommendera en sida jag just har skapat. Den handlar ju förstås om trummor, där kommer det att komma bl.a trum-recensioner, drumcovers och tester mm.. Den är ganska halvfärdig men det lönar sig att titta in : ) Ni besökare får väldigt gärna skicka in material till hemsidan, så läggs det upp ganska snart. Skriv vad ni tycker här under. Besök gärna http://www.trummis.net Tack för mig / Robban Redigerat 24 oktober 2009 av robbanrulez
Fertan Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Borde nog ligga i musik- och länktips egentligen... Ett tips är att du skriver vad sidan innehåller istället för att bara säga "här är en sida".^^
aROCKER Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Borde nog ligga i musik- och länktips egentligen... Ett tips är att du skriver vad sidan innehåller istället för att bara säga "här är en sida".^^ Det är ju precis det han gör...handlar om trummor (tester, ljudklipp, tips mm)! Klart som korvspad, kommer därwemot inte in via länken eller överhuvudtaget.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.