Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag skriver både för min ena brorsas och för min egen skull. Han ville veta hur han bränner filer till dvd.

Jag brukar inte syssla med det, men kom på att det kan finnas filer som ligger i flv-format som jag ville ha på dvd personligen.

Därför letade jag i mitt cd/dvd-brännarprogram, men tror inte det verkar som om Toshiba Disc Creator klarar det.

Kom sedan på att Real Player kanske klarar det och laddade hem det eftersom det inte fanns på min dator redan.

I reklamen stod det att man även kunde bränna dvd genom Real Player.

Det visade sig inte riktigt stämma, det kräver att man köper till Real Player Plus.

Men det var nog ungefär vad det tillägget klarade.

Letade sedan runt ifall det fanns något som verkligen var gratis som kunde överföra flv-filer till dvd-format.

Trodde jag funnit detta när jag fann AVS. Det stod att det var gratis och att alla deras applikationer och uppgraderingar också ingick helt gratis.

Sedan visade det sig att det kostade $199, men just nu $59. Det som var gratis var att man kunde få hem en helt obrukbar version, man kunde

bara se hur den såg ut på skärmen. Hehe.

Så min fråga är faktiskt:

FINNS det verkligen någon omvandlare från flv till dvd som ÄR gratis och inte bara lovar det?

Annars verkar ju det där AVS rätt bra - nån som hårdtestat det?

🙂

//:debatt

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.