Jump to content
Annons

ASK Video Cubase Tutorial


D200

Recommended Posts

Ville inget speciellt...bara säga att jag ser fram emot att få hem ASK Videos Cubase Tutorial 1/2/3 den 20:e för ca 630 spänn, nåt erbjudande de har nu och det är i stort sett halva priset.

Snart blir det videotittande... :rolleyes:

Redigerat av D200
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Ville inget speciellt...bara säga att jag ser fram emot att få hem ASK Videos Cubase Tutorial 1/2/3 den 20:e för ca 630 spänn, nåt erbjudande de har nu och det är i stort sett halva priset.

Snart blir det videotittande... 😛

Och nu tänker du lägga ut dem, så vi andra kan se dem oxå?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och nu tänker du lägga ut dem, så vi andra kan se dem oxå?

Vet inte om eller vad man ska svara på det där...men kul att så många också ville dela min glädje... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Viral marketing?

Var tvungen att googla och av det jag fick fram så ska jag hålla sånt här till mig själv i fortsättningen.

Det va ingen reklam, bara skrev att jag hade köpt dom...

Så ursäkta för reklamen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Oh, det där vekar grymt! Kan du inte skriva en rad när du sett lite på första delen?

Så man vet om det är värt att skaffa.

Om DU iallafall är seriös med det du skriver, vilket man inte alltid vet härinne, så får jag hem dom 20e och tänkte kolla lite då men jag kan nog säga redan nu att det är helt ok videos om man vill lära sig om musik, det finns såna om allt möjligt beroende på vilken DAW man har.

www.askvideo.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Om DU iallafall är seriös med det du skriver, vilket man inte alltid vet härinne, så får jag hem dom 20e och tänkte kolla lite då men jag kan nog säga redan nu att det är helt ok videos om man vill lära sig om musik, det finns såna om allt möjligt beroende på vilken DAW man har.

www.askvideo.com

Jag är seriös... har bättre saker för mig än att sitta och reta folk på forum, men jag förstår att man undrar!

Blev jättesugen på de där dvd-sarna. Är pappaledig nu, så det blir nog att spara till efter nyår.

Ser fram emot en kort recension när du fått dem, om du orkar.

Redigerat av Tophe
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...