Jump to content
Annons

Låtskrivare/producent söker DEMO- sångerska


Mindsong

Recommended Posts

Låtskrivare/producent letar efter ung demo sångerska (15-25 år) för samarbeten med mina låtar.

Lyssna in på www.myspace.com/mindsong

Du måste kunna spela in ditt eget sångspår eftersom kommunikation sker huvudsakligen via nätet.

Svensk låtskrivartradition ala Max Martin/Andreas Carlsson. Demosångerska till att börja med, men om talangen finns så finns möjlighet till ytterligare samarbete.

Skicka ett mail eller skriv ett svar nedan och länka till dina grejer!

Kontakt:

mindsongs@hotmail.com

Skicka inte PM...

Redigerat av Mindsong
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bra musik!

Men tror du att du skulle kunna ändra ditt inlägg från engelska till svenska så får du nog mer träffar här 🙂

Regel 8. Alla inlägg måste göras på svenska, norska eller danska. (no posts in English)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra musik!

Men tror du att du skulle kunna ändra ditt inlägg från engelska till svenska så får du nog mer träffar här 🙂

Regel 8. Alla inlägg måste göras på svenska, norska eller danska. (no posts in English)

Tack för tipset! Har annonserat på ett gäng utländska forum oxå och har klippt o klistrat.

//H

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill du pröjsa för demosång kan du alltid testa: http://internetvocals.com

Mvh

/Stefan

Låtskrivare/producent letar efter ung demo sångerska (15-25 år) för samarbeten med mina låtar.

Lyssna in på www.myspace.com/mindsong

Du måste kunna spela in ditt eget sångspår eftersom kommunikation sker huvudsakligen via nätet.

Svensk låtskrivartradition ala Max Martin/Andreas Carlsson. Demosångerska till att börja med, men om talangen finns så finns möjlighet till ytterligare samarbete.

Skicka ett mail eller skriv ett svar nedan och länka till dina grejer!

Kontakt:

mindsongs@hotmail.com

Skicka inte PM...

Redigerat av MUSIKANTEN
Link to comment
Dela på andra sajter

creel (oregistrerad)
Jag undrar vad menas med demosångerska?

En sångerska som spelar in sång till demos?

Redigerat av creel
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar vad menas med demosångerska?

En sångerska eller sångare man har under en demoperiod.

Oftast i 14 dagar , efter det måste man skaffa en licens till sångerskan så hon kan fortsätta sjunga.

Vissa demo sångerskor kan man pröva under en längre tid , men då sjunger dom in ett brus ca en gång i minuten.

Sedan finns det även vissa demosångerskor som man kan skaffa på annat sätt men att ge den informationen här strider mot forumreglerna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...