debatt Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 I en vanlig stereoförstärkare finns en riaa-del om det står att man kan koppla en vanlig vinylskivspelare till förstärkaren (phono eller aux). Ovanstående är två exempel på olika separata riaa-förstärkare om ens stereoförstärkare saknar sådan, eller om man behöver koppla en skivspelare till något annat som inte har en riaa-ingång, typ aktiva monitorer.
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Vad heter hon som varit med i en del hiphop och rnb-videos, tidigare i bakgrunden men på senare tid i förgrunden som huvudperson? Påminner om Rosalyn lite till ansiktet, men är kurvigare och kortare...
Pazo Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag har en såndär nad-RIAA stärkare... Och! de höjjer inte bara ohm-talet utan de fixar upp basen också...lite EQ trix har de alltså för sig
Pazo Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 jag fes asmkt igår. Och de luktade riktigt dåligt mä
Micke H Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 LIFE WAS SO SIMPLE THAN! Jag stöter på en australiensare (hur faaaaeeeeen stavar man det?) bara för att han jobbar med Dream Theater...
Micke H Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 *THEN!!!!! Jag hatar korkade amerikanare som gör den typen av misstag och nu gör jag det själv...
Fidden Postat 5 oktober 2009 Trådstartare Postat 5 oktober 2009 Vad heter hon som varit med i en del hiphop och rnb-videos, tidigare i bakgrunden men på senare tid i förgrunden som huvudperson?Påminner om Rosalyn lite till ansiktet, men är kurvigare och kortare... RIAAnna... hmpf, bra början på dagen 😑
Dingbats Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Men med den här så ska det väl isåfall bara vara att koppla in? Den har inbyggd RIAA-förstärkare. Men det står inte att det medföljer nål.
Dingbats Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Och på netonnet fanns den ännu billigare! http://www.netonnet.se/art/ljud-och-musik/...SB(119390,3169)
Fidden Postat 5 oktober 2009 Trådstartare Postat 5 oktober 2009 Funderar på att sälja loui ericsson och köpa wojtek wolski istället... Han passar också bra in i min strategi.
Dingbats Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag drömde att jag stod utanför en hiss med söta tjejen i min klass och sa nånting till henne och hon började le och peta i mitt hår, som var längre än mitt nyklippta. Sen tog hon en annan hiss ner och jag hann inte med den så jag tappade bort henne. Sen vaknade jag och Pazo sms:ade att han satt på en föreläsning och var bajsnödig.
Dingbats Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag menar alltså inte att drömmen egentligen handlade om Pazo...
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 RIAAnna... hmpf, bra början på dagen 😏 Nej, jag tror inte jag menar henne. hahohi
Recommended Posts