Jump to content
Annons

Vilka skickar men helst ett dyrt instrument med?

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag skickar sällan nåt, men kompisen köper och säljer hela tiden dyra grejer, tex Les Paular och Mesatoppar, han använder alltid Bussgods, har aldrig haft nåt att klaga på. De gånger jag skickat mina gitarrer har jag också använt dem.

Schenker funkar nog lika bra.

Postat

Har också använt bussgods för att skicka lite ömtåliga musikprylar och det gick bra.

Postat

Hah, aldrig kollat upp vad bussgods är för något egentligen till nu... Närmaste ombud ligger i Uppsala, wtf? En timme för att skicka ett paket känns praktiskt när jag har postkontor 10 min härifrån, inte så konstigt att jag aldrig haft någon koll på det då iofs.

Postat

Jag har skeppat iväg båda mina trumset med Bussgods och har inte hört något såhär 4 år efteråt..🙂 Dessutom är Bussgods väldigt bra i pris också även när det kommer till tyngre prylar t.ex trumset.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.