Mjjauu Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Köpte nyss en lamda lexicon usb ljudkort har kopplat in micen allt fungerar att spela in och så men sen när ja vill höra de så kommer de inget ljud från hörlurarna från ljudkortet :S
drloop (oregistrerad) Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Vilket program använder du? Och hörlurarna sitter i Lexicon ljudkortet, eller?
Mjjauu Postat 22 september 2009 Trådstartare Postat 22 september 2009 drloop sa: Vilket program använder du? Och hörlurarna sitter i Lexicon ljudkortet, eller? cubase LE 4 jaa hörlurarna sitter i lexicon
Bassebas Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Jag har tankat bilen men den startar inte! vad är det för fel?!? Ett het tips är att vara mera informativ om situationen. Funkar ljudet till annat är inspelningsprogrammet? T.ex Winamp eller Windows ljud?
Mjjauu Postat 22 september 2009 Trådstartare Postat 22 september 2009 Bassebas sa: Jag har tankat bilen men den startar inte! vad är det för fel?!? Ett het tips är att vara mera informativ om situationen. Funkar ljudet till annat är inspelningsprogrammet? T.ex Winamp eller Windows ljud? hahaxD nej man kan inte höra windows ljud lr nåt när ja har lamda ljudkortet på... ja kan spela in men kan inte höra sen vad ja har spelat in.. jag måste spara inspelningen sen spela up den på datorns ljudkort _:S
hegobald Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 (redigerat) Har du vridit ratten monitor mix till playback då? För övrigt läs sidan 11 i manualen.. EDIT. Bifogar länk till manual http://www.lexiconpro.com/product_download..._18_0350VB_.pdf Redigerat 22 september 2009 av hegobald
Mjjauu Postat 22 september 2009 Trådstartare Postat 22 september 2009 hegobald sa: Har du vridit ratten monitor mix till playback då? För övrigt läs sidan 11 i manualen.. EDIT. Bifogar länk till manual http://www.lexiconpro.com/product_download..._18_0350VB_.pdf nu funkar den tack som fan:d
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.