DieHard (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Que? đČ Försöker du göra som DivineCo med obegripliga och taskiga fyllesvammelhelginlĂ€gg? đ
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 đ JĂ€pp đ JĂ€la taskmörtar dĂ€r. Fan Ă€r det ingen som vet nĂ„t om tillförlitligheten hos temperature monitor? Tips folks tips i massor tack för ni vill vĂ€l inte att min dator ska förvandlas till en iofs helt ok popcorn maskin men stalltips man kan anvĂ€nda den till bĂ€ttre grejor. Ja ja jag vet skit bakom ratten och allt det dĂ€r men sĂ€tt er in i situationen att det var nĂ„n helt annan som frĂ„gade sĂ„ gĂ„r det sĂ€kert lĂ€ttare ska ni se.
berch Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 đČ JĂ€pp đźJĂ€la taskmörtar dĂ€r. Fan Ă€r det ingen som vet nĂ„t om tillförlitligheten hos temperature monitor? Tips folks tips i massor tack för ni vill vĂ€l inte att min dator ska förvandlas till en iofs helt ok popcorn maskin men stalltips man kan anvĂ€nda den till bĂ€ttre grejor. Ja ja jag vet skit bakom ratten och allt det dĂ€r men sĂ€tt er in i situationen att det var nĂ„n helt annan som frĂ„gade sĂ„ gĂ„r det sĂ€kert lĂ€ttare ska ni se. HĂ€r fĂ„r du lite tips dĂ„: 1)googla efter Speedfan, funkar bra nog för mig. 2)Kolla Sweclockers.comÂŽs forum, finns en hel del tips om temperaturkontroll och datorfrĂ„gor generellt dĂ€r.
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Tack för tips, funkar det pÄ mac? Kan ju kolla sjÀlv föresten. Ha det bra
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Nej det gjorde det inte. Men tack ÀndÄ.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.