Jump to content
Annons

BU temperature monitor

Recommended Posts

anarkisten1 (oregistrerad)
Postat

JÀla taskmörtar

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

Que? đŸ˜Č Försöker du göra som DivineCo med obegripliga och taskiga fyllesvammelhelginlĂ€gg? 😆

Postat

😏 JĂ€pp 😄

JÀla taskmörtar dÀr.

Fan Àr det ingen som vet nÄt om tillförlitligheten hos temperature monitor?

Tips folks tips i massor tack för ni vill vÀl inte att min dator ska förvandlas till en iofs helt ok popcorn maskin men stalltips man kan anvÀnda den till bÀttre grejor. Ja ja jag vet skit bakom ratten och allt det dÀr men sÀtt er in i situationen att det var nÄn helt annan som frÄgade sÄ gÄr det sÀkert lÀttare ska ni se.

Postat
  anarkisten1 sa:
đŸ˜Č JĂ€pp 😼

JÀla taskmörtar dÀr.

Fan Àr det ingen som vet nÄt om tillförlitligheten hos temperature monitor?

Tips folks tips i massor tack för ni vill vÀl inte att min dator ska förvandlas till en iofs helt ok popcorn maskin men stalltips man kan anvÀnda den till bÀttre grejor. Ja ja jag vet skit bakom ratten och allt det dÀr men sÀtt er in i situationen att det var nÄn helt annan som frÄgade sÄ gÄr det sÀkert lÀttare ska ni se.

HÀr fÄr du lite tips dÄ:

1)googla efter Speedfan, funkar bra nog för mig.

2)Kolla Sweclockers.comŽs forum, finns en hel del tips om temperaturkontroll och datorfrÄgor generellt dÀr.

Postat

Tack för tips, funkar det pÄ mac? Kan ju kolla sjÀlv föresten.

Ha det bra

Postat

Nej det gjorde det inte. Men tack ÀndÄ.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.