Simon Andersson Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 SĂ„dĂ€rja! MĂ„ste dela dagens lycka med er. Ăntligen Ă€r min signaturmodell klar! Har letat lĂ€nge efter THE bass (för min del) och landade för dryga Ă„ret sen pĂ„ Woodo. Helt makalöst bra basar. Efter lite samarbete kom vi pĂ„ att en signaturmodell skulle sitta pĂ„ sin plats. Det Ă€r alltsĂ„ en ny serie i Woodos sortiment och ingen enstaka custommodell. SA5-logga, lönnbrĂ€da, 3 rattar (vol, blend/bas och treb/mid)... Sitter Kent Armstrong mickar/elektronik pĂ„ idag (som pĂ„ orginalmodellen B5). Kommer tillsammans med Woodos Ă„terförsĂ€ljare Arttu prova andra kombinationer av mickar/elektronik (Bartolini, Aguilar, Teslatek och Delano) sĂ„ den blir helt perfekt. Har ingen aning om vilket pris den hamnar pĂ„ efter all moddning, men mer information hittar man inom kort pĂ„ min hemsida och pĂ„ Woodos hemsida. Fick idag pĂ„ mailen nĂ„gra halvtaskiga bilder (med jĂ€vligt sĂ€ljande bakgrund) đ€Ș frĂ„n fabriken och sĂ„hĂ€r ser den ut: Inom en vecka eller tvĂ„ kommer de till Sverige! đ
Anders F Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 SNYGG!!! Du fĂ„r spela in den sen sĂ„ vi fĂ„r höra hur den lĂ„ter đ€Ș MVH Anders
Simon Andersson Postat 12 september 2009 TrĂ„dstartare Postat 12 september 2009 SNYGG!!! Du fĂ„r spela in den sen sĂ„ vi fĂ„r höra hur den lĂ„ter đ MVH Anders Tackar! JadĂ„, den lĂ€r bli med pĂ„ en hel del inspelningar đ
DivineCo Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 Grattis! FramgÄngen men framför allt dagens lycka var du vÀl vÀrd.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.