Jump to content
Annons

Regina fick mig att gråta igen


Analogfreak (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
sadomachine (oregistrerad)

Ja, jag börjar också gråta när jag hör Samson på P3...., jobbigt att behöva byta kanal när dom kör den dynglåten på radio. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Hur musik påverkar våra känslor inom oss skiljer sig så mycket från person till person. Så bara för att jag reagerar känslomässigt starkt på det här och älskar det så förstår jag om andra människor inte gör det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så rätt. Det är bara att öppna munnen. Rösten och tankarna finns där. Vi tycker kanske att det är någontin att skämas över när vi gör någonting som är naket med vårtor och allt. Det enda som dock är sant är att man behöver inte konstla till allt och odla någon slags unikextrem åsikt för att vara speciell. Unik är du redan precis som Regina.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Så rätt. Det är bara att öppna munnen. Rösten och tankarna finns där. Vi tycker kanske att det är någontin att skämas över när vi gör någonting som är naket med vårtor och allt. Det enda som dock är sant är att man behöver inte konstla till allt och odla någon slags unikextrem åsikt för att vara speciell. Unik är du redan precis som Regina.

Vad fint sagt... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Synd att ljudkvaliteten var dålig. Jag har aldrig hört henne förut, tror jag. Inget jag har planer på att köpa, tyckte det verkade ok. Men bäst vore kanske om jag gick på hennes konsert bland de saliga i Göteborg när nu datumet faller in - det stod ju på hennes webbsida att datumet för bl.a. Gbg presenteras kommande vecka.

//:debatt

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Om det är någon på detta forum som på allvar tror att Analogfreak av alla "bless him"

börjar gråta av Regina Lunds musik så är det väl bara att stämma in i gråtvalsen.

humor!

EDIT: och ja, Regina Spektor är en klar favorit. Inte att jag gråter men det är mkt trevligt att lyssna på!

Redigerat av BozoB
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...