Steve-o Postat 27 augusti 2009 Postat 27 augusti 2009 Tjenis! Har installerat om mitt Cubase SE3 efter datorbyte. Allt funkar som det ska förutom att jag inte kan spela med VSTi. Jag trycker F11 och väljer Superwave P8 och skall då ställa in på vänstersidan in/ut, där finns inget? Spela in via micken går finfint! Hjälp tack! stefan
GIGAN (oregistrerad) Postat 27 augusti 2009 Postat 27 augusti 2009 Yo, Steve-O 😕 Long time, no herd av dig! Är det likadant med alla pluggar eller bara den? Har du kollat så att pluggens dll fil hamnat i rätt mapp efter ominstalleringen? Den ska till mappen vstplugins. GIGAN
Larsson Postat 27 augusti 2009 Postat 27 augusti 2009 om du tittar i kontrollpanelen/ljud & ljudenheter vad står det som standard enhet för att spela midi där? (om du nu använder xp dårå) tlx. om det är en midikeyboard du använder som kör tlx USB så bör du installera den korrekt om du inte lyckas lösa problemet kan du testa att skriva vad för midi du kör & vilket OS osv,osv så slipper man gissa vad som felas lycka till! 😕
Steve-o Postat 28 augusti 2009 Trådstartare Postat 28 augusti 2009 Tja GIGAN! Ja, det är länge sen! Blev pappa i slutet av 2008 så musiken har kommit i både 3:, 4:e och 9:e hand......... lol Larsson, jag skall ta lite skärmdumpar i helgen och återkomma med om jag inte får till det, skall kolla med ditt tips först. Tack för SNABB support grabbar! Stefan
Steve-o Postat 29 augusti 2009 Trådstartare Postat 29 augusti 2009 Tjaaa! Vet inte vad jsag gjort för fel innan, men nu funkar det iaf!! Tack!
GIGAN (oregistrerad) Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 Tjaaa!Vet inte vad jsag gjort för fel innan, men nu funkar det iaf!! Tack! Härligt! Ser fram emot att höra ngt nytt musikaliskt från dig!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.