slejnard Postat 16 augusti 2009 Postat 16 augusti 2009 Jag blippade dit. Grymt bra version av While my guitar gently weeps. Jäklar vilka bra låtar de gjort alltså. 🙂
Guitar Nilsson Postat 16 augusti 2009 Trådstartare Postat 16 augusti 2009 Blackbird nu, tårarna rinner.
Anjou Postat 16 augusti 2009 Postat 16 augusti 2009 (redigerat) Himla trevlig konsert, sett den två gånger på tv. Jag gillar "husbandet", de svänger på bra. White album är onekligen fyllt av sjukt bra låtar. Redigerat 16 augusti 2009 av Anjou
Guitar Nilsson Postat 17 augusti 2009 Trådstartare Postat 17 augusti 2009 Himla trevlig konsert, sett den två gånger på tv. Jag gillar "husbandet", de svänger på bra.White album är onekligen fyllt av sjukt bra låtar. Husbandet var bättre än de andra "akterna" på scenen bredvid. Överlag så var nog soloartisterna som skötte själva leadsången rena skiten jämfört med bandet. Såg ni alla fläskiga stormembranare? Vad nyfiken jag blev på vad det var för sorter! Det satt en fläskig sak bla framför kaggens osprättade frontskinn. 🙂
nattvaktaren Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 Zappade dit av misstag, trodde det var något slags skämt, en parodi. Vilken total slakt och flåshurtigt lustmord på en klassisk platta.
The Key Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 Zappade dit av misstag, trodde det var något slags skämt, en parodi. Vilken total slakt och flåshurtigt lustmord på en klassisk platta. Jag håller med. Jag pallade en kvart, var tvungen att byta kanal när outlandish körde revolution och hela publiken ställde sig upp och "gav järnet". Fy för jävulen vad misslyckat.
Guitar Nilsson Postat 17 augusti 2009 Trådstartare Postat 17 augusti 2009 Var det inte bättre i början? De inbjudna punkbanden kunde ha skippats.
Dingbats Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 Såg det där första gången det sändes, skitdåligt ju. Riktigt dåliga sångare mestadels och blajiga versioner av låtarna.
lavrell Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 Såg också den när det sändes första gången och vart verkligen inte imponerad. Bandet har jag för mig va bra men artisterna som tolkade låtarna va överlag kassa.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.