Jump to content
Annons

evilrocker

Recommended Posts

Fan börjar störa mig riktigt mycket på mitt jävla pt8, hade fan inga problem med 7.4. Får ofta tex

när jag ska spela in eller spela upp att stop och play bara står och blinkar och likadant när jag ska spela in.

Kommer när som helst, använder inte ens mycket pluggar, kan hända vid 2st audio tracks + metronom.

Va fan e problemet? Någon annan som råkat ut för samma problem? Jag kör Digi 003 med min pc 4gb ram

2 x 250gb diskar, Core 2 Duo E8400 3.0GHz 1333MHz. Samma system som med 7.4 då jag maxade kanaler

och pluggar och råkade ALDRIG ut för något liknande! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tja.

I går kväll fick jag samma fenomen hos mig (att stopp knappen lyser, medans Play blinkar). efter att ha provat lite upptäckte jag att det stod "pause" längst ner till vänster.

...om man dubbelklickar på play kan man, lite okonsekvent, få fram detta.. konstigt..

jag var tvungen att gå och lägga mig efter detta, så vi får kolla vidare en annan dag.. kanske man kan stänga av "pause"- funktionen i PT-8.

.. ha det..

PS. skriv gärna om du har hittat lösningen..

// Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...