Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Som det tydligt framgår i topic så har jag sålt min iMac. Ska nu köpa en macbook pro. Men går i lite funderingar.

Jag har ingen användning av det stora grafikkortet osv. Står alltså i valet för 15 tum: 2.53GHz. De andra dyrare har visa specifikationer som jag ej har användning av, som större hdd och bättre grafikkort. Vilket i studiovärlden inte har så stor betydelse.

Men kommer jag få en stor prestanda ökning av att köpa macbook pro 2,8ghz eller 2,53. Priset är 4,000kr mer för 2,8. Men kommer jag märka någon skillnad i Logic. Antar att jag inte kommer det. 200mhz? :S

Men kom gärna med synpunkter och förslag.

///

Annons
Postat

Good.

Jag förstår din tanke med uad-2. Men jag vill inte ha 17". Vore om jag finner en nyare 15" med express card i (begagnad)

Postat

2,53. Lägg de andra pengarna på en snabb Firewire-hårddisk.

Postat

Då kör jag så. Finner jag inget bra på blocket eller liknande blir det en ny 2,53 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.