Jump to content
Annons

John Mayer


Ihzon

Recommended Posts

Hur mÄnga hÀr ser pÄ Jackssons begravning?

Till min stora förvÄning sÄ stiger min absoluta idol och gitarr förebild, John Mayer upp! Jag hoppar nÀstan av glÀdje men nÀr han spelar sÄ kÀnner jag inte John Mayer energin som han alltid har pÄ scenen. Han brukar improvisera sÄ otroligt bra men det blev inte utan han hördes dÄligt och var lite ihop trÀngd pÄ nÄgot sÀtt. Detta var nog inte hans grej han som brukar vara sÄ magisk vid sin gitarr och jag tror han gjorde sÄ hÀr för att inte förstöra lÄten.

Han gjorde det bra men kunde gjort det grymt mycket bÀttre! NÄgon som kÀnde pÄ samma sÀtt?

En helt annan grej om John Mayer. Han har en gitarr som han kallar för šBlack Oneš I en youtube film berÀttar han om att han och Fender ska göra denna gitarr som en signatur modell och börja sÀlja. Kolla hÀr:

FrĂ„gan lyder: Är det nĂ„gon som vet nĂ€r denna modell ska börja sĂ€ljas?

Onödig trĂ„d? Ja det kan man sĂ€ga men Ă€ndĂ„ inte 😐

MVH: Alexander STORT John Mayer fan

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Haha okej 😐 Men lyssnade du pĂ„ hans framtrĂ€dande pĂ„ Jackssons minnesstund/begravning?

Jag lyssnar ocksÄ pÄ John Mayer dagligen och kan ocksÄ sÀga att LA skivan/DVD Àr grymt bra.

NÀr jag tÀnker efter sÄ funkade framtrÀdandet men man Àr sÄ van med hur han spelar pÄ LA skivan. John Mayer kanske ocksÄ minndes Jacksson mycket och ville inte dÄ förstöra jackssons lÄt.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

HÀr kommer det via Youtube om nÄgon vill se:

Början tycker jag Ă€r as bra sen hĂ€nder det nĂ„got 😛

StÀllde ocksÄ en frÄga om hans gitarr Black One. Jag kontaktade Fender Scandinavia och de sa att denna modell vet de inget om och de kan inte fÄ tag pÄ nÄgon information nÀr den kommer men han bad mig höra av mig i Augusti dÄ skulle det förmodligen dyka upp nÄgra modeller. HOPPAS!!!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 8 mĂ„nader senare...
HÀr kommer det via Youtube om nÄgon vill se:

Början tycker jag Àr as bra sen hÀnder det nÄgot :rolleyes:

StÀllde ocksÄ en frÄga om hans gitarr Black One. Jag kontaktade Fender Scandinavia och de sa att denna modell vet de inget om och de kan inte fÄ tag pÄ nÄgon information nÀr den kommer men han bad mig höra av mig i Augusti dÄ skulle det förmodligen dyka upp nÄgra modeller. HOPPAS!!!

AngĂ„ende att han "höll igen" sĂ„ förklarade han detta i en tweet: “I’m honored to have been asked to play at MJ’s memorial service,” the 31-year-old performer said. “I will be representing all of us who can’t be there. Going to say goodbye from all us kids. I also want you to know that I’m going not to ‘perform’ but to contribute
 Proud to be a musician.”

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...