elakingen Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 (redigerat) Tjenare Nu är det så här att jag nyss köpt ny dator och har försökt att få in Toontracks EZDrummer på denna. Men när jag ska starta det i Cubase som jag använder så kommer meddelandet "ezdrummer cannot find the sound files" jag har provat och installera om och så men det kommer upp samma sak ändå. Jag har kollat runt lite och det verkar som att det inte fungerar så bra med vista? Men borde man inte kunna sätta sökvägen på den ändå? Tacksam för svar. Edit: Ge gärna tips på något VST drumprogram som fungerar bra med vista. Redigerat 24 juni 2009 av elakingen
Magnetic Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 Tjena Har EZ-drummer som jag använder i Cubase under Vista. Detta fungerar bra... så prova att ladda ner alla uppdateringar från Toontracks hemsida. Ljudfilerna skall finnas i mappen : HD - Program - Toontrack - EZDrummer - Sounds // Klas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.