Jump to content
Annons

Vi vill att erik lägger upp en demo!


Erik borde löägga upp en demo!  

66 röster

  1. 1. Erik borde löägga upp en demo!

    • 1 JA
      49
    • 2 NEJ
      3
    • 3 näesch, bryr mig inte
      9


Recommended Posts

Annons
Erik Hofstein (oregistrerad)

Jag har sagt tidigare att jag väntar med det tills ni vänjer mig vid min personlighet. Klart lyckas ni med den här kampanjen att få ihop 100 röster och majoritet så lägger jag upp något innan jag själv tycker det är bra tajming.. Så är jag iaf lite schysst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har sagt tidigare att jag väntar med det tills ni vänjer mig vid min personlighet. Klart lyckas ni med den här kampanjen att få ihop 100 röster och majoritet så lägger jag upp något innan jag själv tycker det är bra tajming.. Så är jag iaf lite schysst.

nattis e schysst, han vill bjuda på kanelbullar, ... och det är myspys-status det.

///minus

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Som valmoderator diskvalificerar jag den enda NEJ rösten som finns hittils efterssom de garanterat e erik som lagt den.. fy skäms på karln! 😏

Den räknas, jag har lika mycket värde som vilken medlem som helst och rösträtt som alla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som valmoderator diskvalificerar jag den enda NEJ rösten som finns hittils efterssom de garanterat e erik som lagt den.. fy skäms på karln!  😏

Den räknas, jag har lika mycket värde som vilken medlem som helst och rösträtt som alla.

Nej... du får inte rösta på dig själv...

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Som valmoderator diskvalificerar jag den enda NEJ rösten som finns hittils efterssom de garanterat e erik som lagt den.. fy skäms på karln!  😏

Den räknas, jag har lika mycket värde som vilken medlem som helst och rösträtt som alla.

Nej... du får inte rösta på dig själv...

Jag röstade på alternativ "NEJ" valet stod inte mellan olika personer. Utan om jag skall lägga upp demo eller inte. Det har jag all rätt att tycka om då det handlar om mig personligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag såg vad jag skrev och övervägde att trycka på andra, men jag orkade inte för jag antog att du hade slutledningsförmåga nog att förstå vad jag menade.. men nej..

Din röst räknas inte efterssom du från start sagt att du inte vill lägga upp, vi vet redan vart du står, denna fråga riktades till alla utom du, därför får inte du rösta

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Jag såg vad jag skrev och övervägde att trycka på andra, men jag orkade inte för jag antog att du hade slutledningsförmåga nog att förstå vad jag menade.. men nej..

Din röst räknas inte efterssom du från start sagt att du inte vill lägga upp, vi vet redan vart du står, denna fråga riktades till alla utom du, därför får inte du rösta

Jag kan visst rösta jag gjorde det precis, det fungerade utmärkt. Så jag får ju visst rösta, det gick gick ju. Så jag förstår inte varför du tjatar..

Om du som val moderator inte lät mig rösta skulle du ju stängt av röstningen för mig. Du gillade inte bara vad jag röstade..

Link to comment
Dela på andra sajter

Som valmoderator diskvalificerar jag den enda NEJ rösten som finns hittils efterssom de garanterat e erik som lagt den.. fy skäms på karln!  😏

Den räknas, jag har lika mycket värde som vilken medlem som helst och rösträtt som alla.

Nej... du får inte rösta på dig själv...

Han röstade på sig själv endå!

Sug-älgsperma erik!

(definitivt mest av på redaktionen)

Redigerat av Kringlan
Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Som valmoderator diskvalificerar jag den enda NEJ rösten som finns hittils efterssom de garanterat e erik som lagt den.. fy skäms på karln!  😏

Den räknas, jag har lika mycket värde som vilken medlem som helst och rösträtt som alla.

Nej... du får inte rösta på dig själv...

Han röstade på sig själv endå!

Sug-älgsperma erik!

(definitivt mest av på redaktionen)

Jag röstade på alternativet "NEJ" inte på mig själv..

Följ denna tråden för rikta kritik mot mig så håller vi ämne rent:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=6494

Du ser ämnet, att jag suger en massa djursperma tillför inte ämnet nåt och tillhör mer den tråden jag har skapat för att diskutera kritik ang. mig

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom igen lägg upp din musik nu 😏

Jag fick nog en del rätt negativ kritik pga. att jag hade gjort lite egendomliga posts i början men sånt får man ta. Ta inte kritiken för hårt. Och bry dig inte alls om negativ kritik om den inte är konstruktiv.

Tex. Folk som säger att din musik är dålig kan du skita i. Du tror väl på dig själv eller?

Dessutom ska sägas att du har postat så mycket under dina... nästan tre dagar på forumet att det nästan blir pinsamt om du har fler posts utan åtminstone en demo...

Jag väntar med soänning på din kommersiella musik 😉

Redigerat av Kringlan
Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Kom igen lägg upp din musik nu 😏

Jag fick nog en del rätt negativ kritik pga. att jag hade gjort lite egendomliga posts i början men sånt får man ta. Ta inte kritiken för hårt. Och bry dig inte alls om negativ kritik om den inte är konstruktiv.

Tex. Folk som säger att din musik är dålig kan du skita i. Du tror väl på dig själv eller?

Dessutom ska sägas att du har postat så mycket under dina... nästan tre dagar på forumet att det nästan blir pinsamt om du har fler posts utan åtminstone en demo...

Jag väntar med soänning på din kommersiella musik 😉

Jag har sagt tidigare att jag väntar med det tills ni vänjer mig vid min personlighet. Klart lyckas ni med den här kampanjen att få ihop 100 röster och majoritet så lägger jag upp något innan jag själv tycker det är bra tajming.. Så är jag iaf lite schysst.

Tar det en gång till, jag vet att du är en smart kille så läs det ifall du missade

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom igen lägg upp din musik nu 😏

Jag fick nog en del rätt negativ kritik pga. att jag hade gjort lite egendomliga posts i början men sånt får man ta. Ta inte kritiken för hårt. Och bry dig inte alls om negativ kritik om den inte är konstruktiv.

Tex. Folk som säger att din musik är dålig kan du skita i. Du tror väl på dig själv eller?

Dessutom ska sägas att du har postat så mycket under dina... nästan tre dagar på forumet att det nästan blir pinsamt om du har fler posts utan åtminstone en demo...

Jag väntar med soänning på din kommersiella musik 😉

Jag har sagt tidigare att jag väntar med det tills ni vänjer mig vid min personlighet. Klart lyckas ni med den här kampanjen att få ihop 100 röster och majoritet så lägger jag upp något innan jag själv tycker det är bra tajming.. Så är jag iaf lite schysst.

Tar det en gång till, jag vet att du är en smart kille så läs det ifall du missade

jag bara tjatar ju.

Och ja flytta denna tråd till gallup.

Och jag ber tusen gånger om ursäkt för mitt nile-city skämt. Det är ju synd att ingen av er sett det. Förbannat roligt. Inget personligt Erik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik, jag tycker att älgsperma är ett fantastiskt uttryck för rådande diskussions omständigheter... Ät älg sperma, det är nyttigt, sprängfyllt med proteiner och annat gotta för kroppen. Om du nu förtär sagd sperma kommer kanske du få den näring du behöver för få dina 3kg fett bakom pannbenet att fungera bättre..

EDIT: Rättade stavfel.. Gud förlåte om erik skönjer en sådan styggelse i ett inlägg

Redigerat av Maximiliananthony
Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Erik, jag tycker att älgsperma är ett fantastiskt uttryck för rådande diskussions omständigheter... Ät älg sperma, det är nyttiut, sprängfyllt med proteiner och annat gotta för kroppen. Om du nu förtär sagd sperma kommer kanske du få den näring du behöver för få dina 3kg fett bakom pannbenet att fungera bättre..

*suck

https://www.studio.se/index.php?showtopic=6494

Link to comment
Dela på andra sajter

är kringlan en kille 😏

///minus

För att fortsätta på samma tema.

Kille är inget man föds till, det är något man blir.

KILLAR KAN!

[edit] fast hade jag vart tjej hade du haft öppet mål minus, du ser så söt ut på bilden.

Redigerat av Kringlan
Link to comment
Dela på andra sajter

Då tycker jag att du tar alla dina ordmärkar-inlägg och lägger dom där istället

Lär du dig inte:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=6494

All kritik som riktas mot mig person kan läggas där. så håller vi trådarna rena så de inte blir fokus på mig

Men.. Precis som du kunde rösta trots att jag inte ville det, så kan jag välja att göra som du och skriva vad jag vill om dig här

EDIT: stavfel.. Jag vet hur de stryker dig så mothårs erik

Redigerat av Maximiliananthony
Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Då tycker jag att du tar alla dina ordmärkar-inlägg och lägger dom där istället

Lär du dig inte:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=6494

All kritik som riktas mot mig person kan läggas där. så håller vi trådarna rena så de inte blir fokus på mig

Men.. Precis som du kunde rösta trots att jag inte ville det, så kan jag välja att göra som du och skriva vad jag vill om dig här

EDIT: stavfel.. Jag vet hur de stryker dig så mothårs erik

Det är ok, du får skriva här också, men bli inte arg på mig. Jag ganska ödmjuk och schysst person. Har fått del stöd av folk här som tycker det är bra att jag styr upp här lite på studioforum. Det verkligen sjukt att ni har så mycket fokus på mig. Men det roar mig också

Link to comment
Dela på andra sajter

Smickra inte dig själv, jag är inget vidare arg, och uppmärksamheten kommer av att jag inte kan sova och måste hålla mig sysselsatt tills jag kan.

Jag vill bara höra vad du gör för musik så man får en bättre bild av dig, men som det ser ut verkar du inte ha något att lägga upp, kanske m,öjligtvis något chippat? vad vet jag. Men det är löjligt av dig att inte lägga upp något bara för att folk inte lismar över din outgrundliga musikkunskap och allehanda know how. Skit i vad folk tycker om dina inlägg å låt musiken tala för dig istället

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är precis som min kusin Johan.

Fast som sagt max, från början hör denna tråd inte hmme här.. den lusar ner. Förhoppningsvis blir den flyttad. Sen får du väl respektera att han röstar på sig själv. Du kunde väl endå ha eliminerat nej alternativet?

Det brukar vara ett mycket bättre sätt att valfuska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...