Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 FAN vad fett! Idag får jag ÄNTLIGEN påbörja ett nytt projekt! Första stora projektet sen jag kom tillbaka från semestern! 😳🙂
Gote Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 FAN vad fett! Idag får jag ÄNTLIGEN påbörja ett nytt projekt! Första stora projektet sen jag kom tillbaka från semestern! 😳🙂 Vad är det för projekt?
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Kan inte avslöja själva kunden, men rent tekniskt är det ganska standard för vad jag brukar göra. Front end-design, och sen ska det kopplas mot vårt CMS, vilket jag antar att jag kommer ta hand om. 😳
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Varför 😳 ? Kaffe är väl gott? ☺️ Japp! 🙂 Fastnade på wc. 😮 Eller nä.... ...solen skiner! 😄 stressad
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Jo, det är faktiskt grymt kul! 😳 För jag får vara inblandad från början och bygga upp från grunden helt själv, vilket jag älskar att göra. 🙂
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Kan inte avslöja själva kunden, men rent tekniskt är det ganska standard för vad jag brukar göra. Front end-design, och sen ska det kopplas mot vårt CMS, vilket jag antar att jag kommer ta hand om. 🙂 Okaj...in swedish please 😳 (Fick möte...därav den extremt långa inläggsstunden ☺️
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Okaj...in swedish please 😳 (Fick möte...därav den extremt långa inläggsstunden 🙂 All right, jag ska bygga en hemsida av en skiss. 😮 Vi har utvecklat ett CMS genom vilket kunden själv kan redigera texter och bilder på sin hemsida (den kan göra mycket annat också, men detta är grunden i det) och denna site ska in i detta verktyg också. ☺️
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Åh tack! Ska fira med en sista kopp innan lunch. 😳
Neosus Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 (redigerat) Spelade in ett grymt gitarrsolo på black magic women vill ni höra? 😳 Redigerat 8 september 2009 av Neosus
Gote Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Spelade in ett grymt gitarrsolo på black magic women vill ni höra? 😳 Ja! 🙂 Sahntana!
Neosus Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😛
Gote Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😛
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 SERIÖST! Inte nog med att jag fick dra igång ett nytt projekt, nu ägde jag precis min chef! 😛 Vilken SJUKT bra dag det är idag! xD
Neosus Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 SERIÖST! Inte nog med att jag fick dra igång ett nytt projekt, nu ägde jag precis min chef! 😛 Vilken SJUKT bra dag det är idag! xD hahaha jasså?! 😎
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Han var helt övertygad om att jag hade missat en grej, och jag visade för honom att jag inte bara hade utfört uppgiften, utan till och med meddelat kunden 😛 Det var min chef som hade missat ett mail! 😎 IN YOUR FACE!
Recommended Posts