Jump to content
Annons

Metric Halo ULN-8


gumpbert

Recommended Posts

Annons

Fick svar från distributören i går, men forumet låg nere när jag försökte gå in och svara...

ULN-8 finns för leverans och har ett listpris på 61995:- inkl moms.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick svar från distributören i går, men forumet låg nere när jag försökte gå in och svara...

ULN-8 finns för leverans och har ett listpris på 61995:- inkl moms.

Se där. Trodde den skulle vara bra mycket dyrare här.

Fräsigt! :rolleyes:

Vad skiljer den från tidigare Metric Halo-kort?

Enligt flera av de som testat har den preampar som låter så bra att du kan slänga ut alla andra preampar du har. Omvandlarna ska dessutom vara ännu bättre än i deras tidigare kort, och någon antydde att de även skulle vara bättre än saker som kostar flera gånger mer slantar. Kort sagt, ULN-8 ska vara något i hästväg. Skulle faktiskt inte bli förvånad ifall den även löser klimatfrågan 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...
  • 1 månad senare...

Efter att ha jobbat lite mer med det kan jag säga att det enda jag möjligen saknar är automation samt stöd för pro tools eller windows-drivrutiner. Men det förstnämnda är inte MHs fel och det sistnämnda skulle de förlora pengar på, så ...

Det är en jättebra burk. Fantastiska analoga delar, verkligen. Gillar monitor controller jättemycket. Smidig att jobba med om man som jag gör mycket inspelningar på fält. Stabil.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...