Guest nattvaktaren Posted December 5, 2004 Share Posted December 5, 2004 Slöhög. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted December 5, 2004 Share Posted December 5, 2004 Slöhög. 😄 Han är väl bara upptagen. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majken Posted December 5, 2004 Share Posted December 5, 2004 Upptagen? Otrogen menar du... /Majken Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.C Posted December 5, 2004 Share Posted December 5, 2004 Haha Ja var är han tro??? 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osiris Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Vem, vad, hur, när?? 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 (edited) Ja, jo.. har varit lite mycket annat på sistone. Utöver både vanliga och ovanliga måsten har en nära vän (en av de få musikerpolare jag hade IRL) gått bort i cancer, så varken tiden eller inspirationen att pula studio och tillhörande forum har riktigt funnits på plats. Han gick under alias dELiRiUM och fanns även reggad här på forumet. Normalt blottar man kanske inte en sån anledning på ett forum så här, men vännen i fråga hade rätt mycket studio-prylar som jag ska sälja å hans familjs vägnar, bl.a RME Hammerfall DIGI9636 ljudkort, MidiMan USB midi-interface, PS8 studiomonitorer, Novation K-station, Roland Juno 106, Nord Modular Keyboard, Yamaha 01v mixer, DBX 266XL Compressor/gate, eMagic AMT8 midi-interface, ASM DrumStation, Yamaha CS6R, QuikLok Rackvagn, diverse synthställ, hörlurar, kablar, m.m, m.m. Diverse PC- och nätverksprylar finns oxå. Jag har inte pris på allt ännu, men om ni är intresserade av att shoppa är ni välkomna att höra av er (skicka isf till min email, pm-lådan är oftast full). Hur som helst, jag surfade faktiskt in här just nu bara för att fråga; har jag missat något väsentligt under min frånvaro? 🙂 edit: jag menar inte att ta glädjen ur tråden, fortsätt ni som ni brukar ändå.. 🙂 Edited December 6, 2004 by hackeman Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Ja, jo.. har varit lite mycket annat på sistone. Utöver både vanliga och ovanliga måsten har en nära vän (en av de få musikerpolare jag hade IRL) gått bort i cancer, så varken tiden eller inspirationen att pula studio och tillhörande forum har riktigt funnits på plats. Han gick under alias dELiRiUM och fanns även reggad här på forumet. Ouch... 🙂 Jag lider med dig. Har varit med om precis samma sak så jag vet nog ungefär hur det känns... Link to comment Share on other sites More sharing options...
insolitus Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 RIP dELiRiUM... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Tråkigt att höra 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Oh..jobbigt o tungt värre med andra ord...vet hur det känns.. det jobbiga är väl att se cancern på nära håll och hur personen bara tynar bort... Läskigt.. Det är bara att ge det tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slaptap Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Usch vad tråkigt, beklagar verkligen... 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lavrell Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Sörjer med dig 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tordA Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrioN Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 V.I.F. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Kängström Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 ajajaj... Vill inte tänka på sånt nu. Man blir ju aldeles deppig 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted January 30, 2005 Share Posted January 30, 2005 Bättre sent än aldrig: Beklagar sorgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwagang Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 Hej Hacke. Jag har inte sett den här tråden förrän nu...trådarna äro många... -kondoleanser överlämnas härmed- /Hwagang Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 Tack. Mest synd är det om hans föräldrar och syskon, så jag vidarebefordrar era hälsningar till dem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts