Jump to content
Annons

Waves SSL 4000 Channel Strip Collection


busse

Recommended Posts

Sökte lite på pluggar och hittade detta http://www.midimixdown.com/shop/software-d...g-ins/p_98.html det är ju nästan för bra för att vara sant, Waves SSL 4000 Channel Strip Collection för 19.90 dollar. Stärmmer detta eller är det nån bluff. I övrigt så verkar det ju vara bra priser på Waves pluggarna. Detta låter ju ut för bra för att vara sant, nån hake borde det ju finnas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Sökte lite på pluggar och hittade detta http://www.midimixdown.com/shop/software-d...g-ins/p_98.html det är ju nästan för bra för att vara sant, Waves SSL 4000 Channel Strip Collection för 19.90 dollar. Stärmmer detta eller är det nån bluff. I övrigt så verkar det ju vara bra priser på Waves pluggarna. Detta låter ju ut för bra för att vara sant, nån hake borde det ju finnas.

Jag blev misstänksam när det står att det bara är kompatibelt med PC och inget om MAC och att samma budle kostar 1000$ via waves hemsida. Låter skumt. Jag hade nog inte litat på den där sidan utan att först höra med waves om detta är sant.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Alla såna där sidor som säljer waves eller annat superbilligt är pirat och inget annat. Fattar inte dem som vågar köpa dem och ge ut sig kreditkortsnr. Det finns snart ute på andra skumma platser och får garanterat snart veta att de köpt nåt de inte hade en aning om. 😉 Då är det bättre bara ladda ned dem gratis istället i såna fall. Det enda man riskerar då är virus.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är ju lite som dom brukar säja i programmet på Discovery, om det låter för bra för att vara sant så är det oftast det. Samma sak med Cubase SX3 köper man ett sånt för 30 dollar och uppdaterar det för drygt 2300 kr eller vad det nu kostade så har man ju Cubase 5 för under 3000 kr. Låter också för bra för att vara sant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jupp.. för bra för att vara sant. Eftersom du inte köper nån licens utan bara en piratkopia så kan du inte uppdatera det till 5:an.

Men är du student eller lärare så får du ju iallafall Cubase 5 för typ 3400:- 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Det har gått mycket snack om att de krackade C4. Undrar om det var sant? SX var ju nästan omöjlig att cracka och vad jag har läst på olika ställen som tpb så har de nästan aldrig fått dem att fungera. Inget man sörjer direkt 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är ju lite som dom brukar säja i programmet på Discovery, om det låter för bra för att vara sant så är det oftast det. Samma sak med Cubase SX3 köper man ett sånt för 30 dollar och uppdaterar det för drygt 2300 kr eller vad det nu kostade så har man ju Cubase 5 för under 3000 kr. Låter också för bra för att vara sant.

Ja, det är ett enkelt test man kan göra. Vilka versioner av programmen säljs. Är det flera år gamla, som i fallet med Cubase SX3 är det solklart att det handlar om crackade program. Donglen (Syncrosoft) nämns ingenstans i informationstexten och därför är det nog omöjligt att uppgradera den här versionen till någonting.

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Hmm Oem versioner av Apples Final Cut Studio 2 finns det ens? Fan man blir sugen, 245 spänn och dom svär på att det är OK. Körde en Google på Fraud och Pirated software på det där företaget men det kommer inte upp nåt speciellt, bara nån australiensisk sida som i sig verkar tveksam med äkthet och sånt. Nä jag ringer Apple på Måndag och kollar först för det ser ju helt sjukt orealistiskt billigt ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

anarkisten1 du behöver inte ringa Apple.

Jag tycker det är bättre att du laddar från TPB än stödja sådana här ruffel och båg bolag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jupp.. för bra för att vara sant. Eftersom du inte köper nån licens utan bara en piratkopia så kan du inte uppdatera det till 5:an.

Men är du student eller lärare så får du ju iallafall Cubase 5 för typ 3400:- 😉

Hur funkar detta med "Educational version" hur bevisar man att man är lärare eller student? Kan en sån licens sen säljas vidare eller hur funkar det? Glesbygdsrabatt hade i alla fall funkat betydligt bättre för mig 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur funkar detta med "Educational version" hur bevisar man att man är lärare eller student? Kan en sån licens sen säljas vidare eller hur funkar det? Glesbygdsrabatt hade i alla fall funkat betydligt bättre för mig 😉

Man fyller i ett formulär och får skolans/institutionens officiella stämpel på pappret.

Det ska också skrivas på av den som utfärdar stämpeln.

Jag tror att en lärarlicens får säljas vidare, men inte studentlicensen.

EDIT...

Upptäckte för övrigt härom dagen att jag kan köpa Photoshop Extended CS4 för typ 2600:- istället för 12000:- i egenskap av lärare.

Redigerat av Tophe
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...