Jump to content
Annons

Stort tack till studio forum och ni som hänger här!


lonewind

Recommended Posts

Hej!

I April förra året släppte jag min första fullängdskiva för gratis nedladdning från min hemsida, htp://www.chrismichols.com.

Skivan är heminspelad och jag har fått sjukt mycket hjälp med att få den att låta ok från grymt trevliga personer här på forumet.

När skivan släpptes så berättade jag det här. Vilket ledde till att skivan första månaden laddades ned 500! gånger. De flesta av träffarna kom härifrån. Hade aldrig vågat hoppats på ett sånt gensvar. Månaden efter fick jag äran att bli omnämnd i studio forums nyhetsbrev. Vilket genast ledde till en ny chockvåg av nedladdningar. Är grymt tacksam för det och kände att jag åtminstone kan försöka uttrycka det här.

Sen dess har det tickat på och jag börjar närma mig 5000 nedladdningar av hela skivan. Jag tänkte när jag släppte den att jag skulle vara grymt glad om jag kom upp i hundra.

Så återigen... Stort tack till forumet och dess medlemmar!

Mvh

Christian Michols

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Man får säga grattis till alla nedladdningar, nu fick du en till! Lyssnar på låtarna nu, det låter riktigt bra. Har du inte spelats i radio förut så ska du bli spelad nu, jag lägger in nån av låtarna på Radio Sandviken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man får säga grattis till alla nedladdningar, nu fick du en till! Lyssnar på låtarna nu, det låter riktigt bra. Har du inte spelats i radio förut så ska du bli spelad nu, jag lägger in nån av låtarna på Radio Sandviken.

Oj! Det är ju verkligen grymt. Riktiga radiospelningar har jag inte såvitt jag vet haft några alls. Det borde man väl sett via STIM isf.

Iaf, jättesjysst. Uppskattar det verkligen.

Radio Sandviken är det P4 där eller?

/C

Link to comment
Dela på andra sajter

När skivan släpptes så berättade jag det här. Vilket ledde till att skivan första månaden laddades ned 500! gånger.

500! Det är ju mer än 10^1054 gånger fler än antalet atomer i universum! :rolleyes:

Nej, men det är kul att forumet bryr sig 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

500! Det är ju mer än 10^1054 gånger fler än antalet atomer i universum! 😳

Nej, men det är kul att forumet bryr sig 🙂

Jo, allt är förstås relativt som någon vis man sa en gång i tiden ;-).

I min värld är det fantastiska siffror, i någons annat säkert störtlöjligt.

Jag är glad iaf...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, allt är förstås relativt som någon vis man sa en gång i tiden ;-).

I min värld är det fantastiska siffror, i någons annat säkert störtlöjligt.

Jag är glad iaf...

Jag tycker du ska vara jättenöjd. Dum kommentar av Dingbats tycker jag, även om det var försök till skämt.

Laddade ner albumet sist gång och det är bra musik. Du är duktig, kör på!

Mvh

Josef

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Fakultet. Jag har läst mycket matte men kände inte till det. Läste på Wiki och fattar vad det handlar om. Men alla är inte mattenördar 😳 och det uppfattas nog lätt som sarkasm av andra än mig, speciellt eftersom lonewind tog det så. Ja, låt oss inte dra detta vidare i tråden.

Skitbra musik som sagt Christian och lycka till med fortsatta projekt!

Mvh Josef

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Lugn i stormen nu grabbar. Vi behåller det trevliga humöret.

Jag tog alls inte illa upp, speciellt inte nu när jag vet vad han syftade på. Jag hade ingen aning. Jag har faktiskt inte ens läst matte b om jag ska vara ärlig.

Tack också Josef för vänliga ord om mina alster.

/C

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj! Det är ju verkligen grymt. Riktiga radiospelningar har jag inte såvitt jag vet haft några alls. Det borde man väl sett via STIM isf.

Iaf, jättesjysst. Uppskattar det verkligen.

Radio Sandviken är det P4 där eller?

/C

Det är inte säkert, närradio och webradio är inte skyldiga att rapportera vilka låtar dom spelar, så om nån sån station har spelat dig kan du inte se det på Stimrapporten.

Radio Sandviken är en närradiostation som hörs över nästan hela Gästrikland, vi är ett tiotal radiointresserade som driver stationen helt ideellt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte säkert, närradio och webradio är inte skyldiga att rapportera vilka låtar dom spelar, så om nån sån station har spelat dig kan du inte se det på Stimrapporten.

Radio Sandviken är en närradiostation som hörs över nästan hela Gästrikland, vi är ett tiotal radiointresserade som driver stationen helt ideellt.

Aha... där ser man. Pengabiten spelar mindre roll, det är ju inte därför jag gör musik iaf. Men det vore kul om man visste om man spelas. Nu vet jag iaf en radio och det är jag mycket tacksam för!

/C

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...