Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Här är min pärla "Fender Contemporary" och den är skit grym Startocaster!

Dom säljs inte längre på grund av nåt.. men man kan kolla på den i Wikipedia för att få information om den..

Den hade Khaller förrut men ägaren förut ändrade den till Schaller (Från tyskland och gjort av Schaller själv). 😛

Mickarna är EMG elr kanske Custom shop EMG "ZZ top"

Gitarren själv är gjort från Fuiji Gen i Japan förrut... På den tiden gjordes varenda gurra till hög kvalite! you know!! XD

Denna gurra är 10 gånger bättre än American Stratocaster och den kvalificeras till Professionel Gitarr!

Den har också en underbar hals...

DSC000033-1.jpg

DSC000022-1.jpg

DSC00156n-1.jpg

DSC00155.jpg

Annons
Postat

själv har jagen Ipod som jag bara älskar!!! Underbar touch-mekanik och ljud....

Postat

Ja smaken är ju som baken!

Jag äger pappan till den där, Charvel-Jacksson superstrat , aktiva mickar brandbilsröd, skitful den med, förutom att halsen har hajtands inlägg.

Postat

Jag hade en Ibanez med de där färgerna på 90-talet, -och med Floyd-Rose, -och jag hatar/hatade den så innerligt för att jag köpte den, för 8000:- istället för en Gibson Les-Paul USA-77 för 5000:-! :rolleyes: . Hade läge då men nu kommer jag aldrig få råd med en Gibson tack vare att jag föll för den "röda vackra donnan". Ville bara säga det. Huvudsaken att du är nöjd så...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.