trillan Postat 23 mars 2009 Postat 23 mars 2009 Hejhej Fick en ide att jag skulle använda mig av mina inspelningar på mobilen och sätta ihop med musik. Men hittar ingenstans där jag kan öppna filerna som är AMR-filer..? finns det något enkelt pogram som kan köra dom, kanske tom speciellt för mobilen?(vad vet jag) eller som kan jag göra om dom till något annat format. Visst fattar jag att det är bättre med en ricktig ljudinspelare av något slag. Men har ingen och vet inte om jag har tänkt skaffa någon häller 🙂 men så kom jag på att jag har en hyfsad bra inspelning på mobilen så tänkte tästa och se vad det kan bli någon som gjort något liknande?? Trillan
lavrell Postat 23 mars 2009 Postat 23 mars 2009 trillan sa: Hejhej Fick en ide att jag skulle använda mig av mina inspelningar på mobilen och sätta ihop med musik. Men hittar ingenstans där jag kan öppna filerna som är AMR-filer..? finns det något enkelt pogram som kan köra dom, kanske tom speciellt för mobilen?(vad vet jag) eller som kan jag göra om dom till något annat format. Visst fattar jag att det är bättre med en ricktig ljudinspelare av något slag. Men har ingen och vet inte om jag har tänkt skaffa någon häller 🙂 men så kom jag på att jag har en hyfsad bra inspelning på mobilen så tänkte tästa och se vad det kan bli någon som gjort något liknande?? Trillan Nu är jag absolut inte säker men får för mig att jag öppnat .amr filer i VLC. Testa det vettja! Menar du dock att öppna det i ett musikprogram så får du försöka hitta en konverterare men där kan jag tyvärr inte hjälpa.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.