Jump to content
Annons

spela in med mobilen,AMR-fil?


trillan

Recommended Posts

Hejhej

Fick en ide att jag skulle använda mig av mina inspelningar på mobilen och sätta ihop med musik. Men hittar ingenstans där jag kan öppna filerna som är AMR-filer..? finns det något enkelt pogram som kan köra dom, kanske tom speciellt för mobilen?(vad vet jag) eller som kan jag göra om dom till något annat format.

Visst fattar jag att det är bättre med en ricktig ljudinspelare av något slag. Men har ingen och vet inte om jag har tänkt skaffa någon häller 🙂 men så kom jag på att jag har en hyfsad bra inspelning på mobilen så tänkte tästa och se vad det kan bli :rolleyes: någon som gjort något liknande??

Trillan

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hejhej

Fick en ide att jag skulle använda mig av mina inspelningar på mobilen och sätta ihop med musik. Men hittar ingenstans där jag kan öppna filerna som är AMR-filer..? finns det något enkelt pogram som kan köra dom, kanske tom speciellt för mobilen?(vad vet jag) eller som kan jag göra om dom till något annat format.

Visst fattar jag att det är bättre med en ricktig ljudinspelare av något slag. Men har ingen och vet inte om jag har tänkt skaffa någon häller 🙂 men så kom jag på att jag har en hyfsad bra inspelning på mobilen så tänkte tästa och se vad det kan bli :rolleyes: någon som gjort något liknande??

Trillan

Nu är jag absolut inte säker men får för mig att jag öppnat .amr filer i VLC.

Testa det vettja!

Menar du dock att öppna det i ett musikprogram så får du försöka hitta en konverterare men där kan jag tyvärr inte hjälpa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...