MagnusB Postat 1 december 2004 Postat 1 december 2004 Jag laddade ner windows mediaplayer 10 svensk version till min dator i gÄr och installerade det, men sen gÄr det inte att starta spelaren. Àr det nÄgon annan som haft problem med spelaren?
slaptap Postat 1 december 2004 Postat 1 december 2004 Aktar mig för Mediaspelaren. Nerladdning av 9:an slutade i formatering och ominstallation. 10:an vill jag inte tĂ€nka pĂ„ ens. Har 7:an (tror jag) men anvĂ€nder den aldrig. WinAmp och VLC Ă€r att föredra... đ
MagnusB Postat 1 december 2004 TrÄdstartare Postat 1 december 2004 jag har försökt att installera tillbaka till 9, men det tycker microsoft Àr en dÄlig idé sÄ det gÄr inte! Jag fÄr ta o prova winamp.
android Postat 1 december 2004 Postat 1 december 2004 jag har försökt att installera tillbaka till 9, men det tycker microsoft Ă€r en dĂ„lig idĂ© sĂ„ det gĂ„r inte! đ M$ Ă€r ju för hĂ€rligt... Försökte förgĂ€ves avinstallera Internet Explorer för nĂ„gra Ă„r sedan nĂ€r hĂ„rddiskutrymmet började tryta, men det gick minsann inte heller... đ
Pluffo Postat 1 december 2004 Postat 1 december 2004 Sedan sĂ„ finns det ju ingenting som mediaspelaren kan göra som winamp inte kan göra 10 gĂ„nger bĂ€ttre...skulle vara att krĂ„ngla dĂ„ đ
Björn Olsberg Postat 1 december 2004 Postat 1 december 2004 jag har försökt att installera tillbaka till 9, men det tycker microsoft Àr en dÄlig idé sÄ det gÄr inte! Jag fÄr ta o prova winamp. Microsoft rekommenderar att du anvÀnder SystemÄterstÀllningen och gÄr tillbaka till den punkt som fanns innan Media Player 10 installerades. En systemÄterstÀllningspunkt skapas alltid vid installation av MP10.
L.C Postat 1 december 2004 Postat 1 december 2004 (redigerat) Antal gÄnger Explorer varit nÀra att krasha typ fem. Mediaplayer... Typ tretton. Face fact, Micromjuk = idioter. Det flesta kör nog bara windows för att dom inte har nÄt annat val. Enda jag kan sÀga Àr att du gör bÀst i att byta till Winamp. Redigerat 1 december 2004 av L.C
Neko Postat 1 december 2004 Postat 1 december 2004 (redigerat) Jag rekommenderar hellre media player classic. Funkar hur bra som helst till filmer, och nÄtt annat ska man inte ha mediaplayern till. mp3 etc sköter winamp! Tanka hem mediaplayer classic EDIT: En punkt Redigerat 1 december 2004 av Neko
Lasse Postat 1 december 2004 Postat 1 december 2004 Har inte haft nÄgra som helst problem med den. Fungerar kanon
MagnusB Postat 2 december 2004 TrÄdstartare Postat 2 december 2004 Microsoft rekommenderar att du anvÀnder SystemÄterstÀllningen och gÄr tillbaka till den punkt som fanns innan Media Player 10 installerades. En systemÄterstÀllningspunkt skapas alltid vid installation av MP10. Alla förutom microsoft rekommendrear vÀl av sÀkerhetsskÀl (virus) att man avaktiverar systemÄterstÀllning?
Barden Postat 2 december 2004 Postat 2 december 2004 jag har en frÄga... den vill ju sÀtta olika betyg pÄ mp3orna varav 5 stjÀrnor. Vad gÄr den betygsÀttningen pÄ?.. Och sen undrar jag hur den kan sÀtta olika genrer pÄ mp3orna fast de inte har nÄgon id3 tag... t.ex. vill den att alla mina trance lÄtar ska gÄ under genren blues :S
Claes Holmerup Postat 2 december 2004 Postat 2 december 2004 Jag har inte haft nĂ„gra problem med MP10 pĂ„ min burk. Inte heller SP2 strulade. Krascher Ă€r ocksĂ„ helt okĂ€nda begrepp för min maskin (maskiner...) - Ă„tminstone under de senaste 7 Ă„ren eller nĂ„got... đ
Musiker Postat 2 december 2004 Postat 2 december 2004 Testa iTunes, den Àger alla musikspelare, som god tvÄ kommer MusicMatch. (enligt min mening)
BososkI Postat 2 december 2004 Postat 2 december 2004 10:an fungerar klockrent alltsÄ, inga problem alls!
Björn Olsberg Postat 2 december 2004 Postat 2 december 2004 Testa iTunes, den Ă€ger alla musikspelare, som god tvĂ„ kommer MusicMatch. (enligt min mening) PĂ„ tal om krascher - det beror pĂ„ vem du frĂ„gar. Den första iTunes som kom till Windows var inte direkt snĂ€llt mot systemet. I mitt fall var det ominstallation av Windows som gĂ€llde. MS, Apple, eller vad det Ă€r. Vad det handlar om Ă€r religion đ Alla har sina brister och fördelar. Vissa Ă€r spridda och lĂ€ttanvĂ€nda men inte sĂ€rskilt optimerade för alla datorer, andra smĂ„ och effektiva, men inte lika lĂ€ttanvĂ€nda eller spridda.
hackeman Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 MĂ€rkligt vad alla alltid har problem med M$ prylar. Varken installation av SP2 eller WMP10 har strulat pĂ„ nĂ„gon av mina burkar. Och WMP10 Ă€r bĂ„de snyggare och snabbare Ă€n WMP9. Och mer funktioner förstĂ„s, har bara inte hittat alla Ă€nnu... đ Vad som dĂ€remot funkade sĂ€mre Ă€r den inbyggda brandvĂ€ggen som följde med XP SP2. Bytade till den frĂ„n ZoneAlarm pĂ„ en av burkarna för att testa, och bara ett par timmar senare hade burken fĂ„tt virus. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.