ramoand Postat 9 februari 2009 Dela Postat 9 februari 2009 Hej! Jag har en Fender Telecaster 62 Custom Japan.. och den rundar hela tiden när vi repar... så när vi lirade live sist kunde ja inte ha så mycket dist som jag ville för att då rundade den för mycket.. nån som vet vad man kan göra åt det?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Limpan Postat 9 februari 2009 Dela Postat 9 februari 2009 Hur mycket dist har du egentligen? En telecaster är inte gjord för metal! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 februari 2009 Dela Postat 9 februari 2009 ett tips är att lämna in gitarren till en tekniker som kan vaxa om mickarna, det resulterar i en gitarr som rundar mindre. annars är mickbyte ännu ett bra tips! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ramoand Postat 9 februari 2009 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2009 Okej.. ja får väl ta o lämna in den då.. att byta mickar känns ju rätt segt när gitarren bara e 2 år gammal.. Och när de gäller disten så har jag inte så mycket dist. Lirar i ett pop/rock band så nån metall e de inte direkt 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.