jonte82 Postat 14 januari 2009 Postat 14 januari 2009 (redigerat) Gitarrplugg som låter riktigt bra! får dock inget ljud i det just nu. Gick skitbra i stand alone läge, sen öppnade jag PT och skulle köra det som plugin och då kommer det inte ett skvatt, kanalen blir tyst/inget utslag på mätaren. Så då installerar jag om gtr3 men ingen skillnad + att nu är det tyst även i stand alone läge! Första ggn jag öppnade PT så frågades det om vilka format för gtr3 man inte ville anv typ tdm, rtas vst etc, men jag klickade inte i ett enda. Kan detta ha nån betydelse? Tacksam för tips/hjälp Mvh jonte Redigerat 14 januari 2009 av jonte82
Zim Postat 14 januari 2009 Postat 14 januari 2009 jonte82 sa: Gitarrplugg som låter riktigt bra! får dock inget ljud i det just nu. Gick skitbra i stand alone läge, sen öppnade jag PT och skulle köra det som plugin och då kommer det inte ett skvatt, kanalen blir tyst/inget utslag på mätaren. Så då installerar jag om gtr3 men ingen skillnad + att nu är det tyst även i stand alone läge!Första ggn jag öppnade PT så frågades det om vilka format för gtr3 man inte ville anv typ tdm, rtas vst etc, men jag klickade inte i ett enda. Kan detta ha nån betydelse? Tacksam för tips/hjälp Mvh jonte rtas måste du väl använda om du kör Pro tools? 😕
jonte82 Postat 14 januari 2009 Trådstartare Postat 14 januari 2009 jo exakt. men det frågades om vilka format man inte ville använda tror jag konstigt nog. måste installera om och se om det hjälper...
Tracer Postat 14 januari 2009 Postat 14 januari 2009 När du installerar om så avinstallerar du väl först? Dum fråga kanske men man vet ju aldrig 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.