Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Gitarrplugg som låter riktigt bra! får dock inget ljud i det just nu. Gick skitbra i stand alone läge, sen öppnade jag PT och skulle köra det som plugin och då kommer det inte ett skvatt, kanalen blir tyst/inget utslag på mätaren. Så då installerar jag om gtr3 men ingen skillnad + att nu är det tyst även i stand alone läge!

Första ggn jag öppnade PT så frågades det om vilka format för gtr3 man inte ville anv typ tdm, rtas vst etc, men jag klickade inte i ett enda. Kan detta ha nån betydelse?

Tacksam för tips/hjälp

Mvh jonte

Redigerat av jonte82
Annons
Postat
  jonte82 sa:
Gitarrplugg som låter riktigt bra! får dock inget ljud i det just nu. Gick skitbra i stand alone läge, sen öppnade jag PT och skulle köra det som plugin och då kommer det inte ett skvatt, kanalen blir tyst/inget utslag på mätaren. Så då installerar jag om gtr3 men ingen skillnad + att nu är det tyst även i stand alone läge!

Första ggn jag öppnade PT så frågades det om vilka format för gtr3 man inte ville anv typ tdm, rtas vst etc, men jag klickade inte i ett enda. Kan detta ha nån betydelse?

Tacksam för tips/hjälp

Mvh jonte

rtas måste du väl använda om du kör Pro tools? 😕

Postat

jo exakt. men det frågades om vilka format man inte ville använda tror jag konstigt nog.

måste installera om och se om det hjälper...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.