Waltzberger (oregistrerad) Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 satt o kikade lite på ebay när jag sprang på denna annons. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...52BSI%26otn%3D4 det står i annonsen att den är värderad till 120.000 USD men man kan få den för 1.600 USD om man använder sig av "buy it now" är han kokt i skit, eller har jag missat nåt här?
Guitar Nilsson Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 kan man överhuvudtaget kolla 100% säkert att den är så gammal?
Waltzberger (oregistrerad) Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 vet inte. men det går säkert på något sätt. han har även en J200 från -38. -38!!!!!!! också för 1.600 USD. är faktiskt seriöst intresserad. men det känns som de finns nån hållhake.
basshole Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 Heh, det han säljer är en "Giclee", alltså ett Konstnärlig tryck i en form av bläckutskrift. Han vill alltså ha $1600 för en bild på en gitarr. Giclee
Guitar Nilsson Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 Heh, det han säljer är en "Giclee", alltså ett Konstnärlig tryck i en form av bläckutskrift.Han vill alltså ha $1600 för en bild på en gitarr. Giclee En skurk!
Waltzberger (oregistrerad) Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 haha det förklarar ju en hel del, faktiskt. lite komiskt dock att han nämner att värdet på gitarren är 120.000 Dollar. som om det skulle öka värdet på bilden. hmm. en luring alltså.
basshole Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 haha det förklarar ju en hel del, faktiskt. lite komiskt dock att han nämner att värdet på gitarren är 120.000 Dollar. som om det skulle öka värdet på bilden. hmm. en luring alltså. Ptja det är väl kanske lättare att lura av någon så mycket pengar för en bild om motivet är värt mycket pengar. Det skulle nog vara svårare att begära $1600 för en bild på någon sån här styggelse: 🙂
Guitar Nilsson Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 Gjordes verkligen den gitarrmodellen 1958 avsedd att spela country på?
Waltzberger (oregistrerad) Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 jag hakade faktiskt upp mig på det också. vid första anblick. känns inte som cash's signaturmodell direkt. men vad visste man då? hade den varit väl använd bland countrylegender hade man säkert haft svårt o se den som en rockgura. men men, va vet jag..
kolin Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 Sitter på jobbet och har inte min Gibsonbok i närheten. Men kom Explorer ut verlkigen 58? Kolin
DrHans Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 Sitter på jobbet och har inte min Gibsonbok i närheten. Men kom Explorer ut verlkigen 58?Kolin Jag trodde den kom 76 men det kanske bara är en model.
DieHard (oregistrerad) Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Gibson_Explorer
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.