Pazo Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 I jizz right in my pants every time ur next to me, and when we're holding hands its like having sex with me. I wear a ruber at all times its nescessity, You call me premature i just call it extascy FYFAN vilken snygg del!
Dingbats Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Grahn! Jag tycker att det känns som att det spelas en jävla massa toner på dragspelet när jag bara har en basknapp nertryckt! Och det tar över från diskanten. Vet du nåt om det?
Overkill Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 I jizz right in my pants every time ur next to me, and when we're holding hands its like having sex with me. I wear a ruber at all times its nescessity, You call me premature i just call it extascy FYFAN vilken snygg del! 😊
Fidden Postat 1 april 2009 Trådstartare Postat 1 april 2009 vilka? 😊 Ja alltså, två av mina kompisar är kompis med din kompis Lina W... ganska långsökt koppling, men hon blev ändå en såndär people i may know på grund av det 🙂
Dingbats Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Grahn! Jag tycker att det känns som att det spelas en jävla massa toner på dragspelet när jag bara har en basknapp nertryckt! Och det tar över från diskanten. Vet du nåt om det? det var några knappar som hade fastnat bara!
Overkill Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 det var några knappar som hade fastnat bara! Ska du göra folkmusik och kalla dig för Damaskus nu då? 😊
Neosus Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Grahn! Jag tycker att det känns som att det spelas en jävla massa toner på dragspelet när jag bara har en basknapp nertryckt! Och det tar över från diskanten. Vet du nåt om det? Nja, är inte så kunnig på hur ett dragspel är uppbygd. Har inte orkat sätta mig in i... dragspelet 😊
Neosus Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 det var några knappar som hade fastnat bara! Jaha var det så du menade.. 😊
Pazo Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Ja alltså, två av mina kompisar är kompis med din kompis Lina W... ganska långsökt koppling, men hon blev ändå en såndär people i may know på grund av det 😊 Ja hon bor ju i linköping! Har flera kompisar i lkpg you know! 🙂
Dingbats Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Ska du göra folkmusik och kalla dig för Damaskus nu då? 😊 Haha! Japp!
Neosus Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 ...eller nej alltså eller va.. eller ja. Va? Java? Nä...hepp! 🥰
Fidden Postat 1 april 2009 Trådstartare Postat 1 april 2009 Men det var då tusan vad snabbt det gick att packa då! 🥰 vad ska jag göra nu då i en timma? 😳 förresten kommer jag missa hockeyn ikväll 🙁
Fidden Postat 1 april 2009 Trådstartare Postat 1 april 2009 vart ska du fidden? ska till västkusten och bära saker.
Neosus Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Tänkte tävla om en motorcykel men det sket sig för att dom kräver att man ska ha tillstånd att framföra fordonet oxå. Fasiken va petnoga man kan va.. 🥰
debatt Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Det är skönt att ligga på magen på balkonggolvet redan nu, och sola.
Pazo Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Satt ute på en rast och solade samt åt glass! asskön där de inte blåser 🥰
Recommended Posts