base10 Postat 19 december 2008 Postat 19 december 2008 Hej hopp, humöret på topp? Letade igenom mina äldre produktioner och hittade en del gott där, som dessa ljud tillexempel! Lite smått och gott till Vanguard. Det är några presets som jag har gjort och jag tänkte dela med dom till er. Självklart får ni använda ljuden i era produktioner men glöm inte att ange mig som skapare till ljuden. 26 olika presets tror jag ett det är, experimentella men funkar förmodligen till de flesta sorters elektronisk musik som House, Dance, Techno och Trance. Säg vad ni tycker, god jul! 🙂 http://www.speedyshare.com/842506820.html Där finns filen
Pesek Postat 9 januari 2009 Postat 9 januari 2009 Tackar å det ödmjukaste! Återkommer när jag lyssnat igenom ljuden ☺️
base10 Postat 9 januari 2009 Trådstartare Postat 9 januari 2009 Tackar å det ödmjukaste! Återkommer när jag lyssnat igenom ljuden 🙂 Tack för det tomten. 😉 Varsegod, klart man ska dela med sig 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.