Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja, har bestämt att skaffa en ny dator, men alla nya datorerna kommer med windows vista, men jag vill köra windows xp då jag fattar mer & att den är snabbare och bättre för musik. Så därför undrar jag om man kan installera windows xp efter man har köpt en ny datorn med windows vista? alltså installera bort vistan o lägga in en xp. Har hört att det inte funkar på de nya datorerna och är tvungen att köra vista? Är det sant?

Annons
Postat

Det går fortfarande att köpa Windows XP löst! MEN Det finns heller inga garantier att det kommer att fungera eftersom det är inte helt hundra att det finns drivrutiner. Om du inte är händig och bygger en egen no-name dator? Eller om du ber nån. Hjälp eller vägledning finns ju alltid att få här.

Använd sökfunktionen så kommer du att hitta en hel del om vistahatet! :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.