Hazzman (oregistrerad) Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 (redigerat) Hej! Jag har 8 timmar jazzmusik från LP i datorn och vill föra över det på CD. För att hitta låtarna på CD måsta jag lägga in markeringar mellan varje låt och markeringar mellan varje skiva. Jag har Soundboth CS3 som följde med när jag köpte datorn och programmet är på engelska. Hur gör jag? Tacksam för hjälp. MVH Hasse Förlåt mig, jag glömde skriva att ljudfilen består av en enda fil som är hämtad från ett VHS-band av mycket god kvalitet. Och det finns bara den korta tystnaden mellan varje låt och den något längre tystnaden mellan varje skiva. Redigerat 9 december 2008 av Hazzman
drloop (oregistrerad) Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 (redigerat) Ett sätt som är enkelt är att ta ljudfilerna och köra in dessa i iTunes. Skapa spellista med låtarna från en LP och tryck på bränn i itunes. Voila CD med låtnummer. Går säkert att göra med Windows MediaPlayer med. Redigerat 9 december 2008 av drloop
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.