Jump to content
Annons

Tradera


D Vibe

Recommended Posts

Har blivit beroende av Tradera! Letar efter gammal datorhårdvara och studioprylar som en vänsterhänt törstig fisk letar efter vatten.. Finns det något avvänjningsprogram för det här? Tiostegsmodellen kanske? Phew..

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Har aldrig köpt nåt svenskt.

Bara Ebay.

Råkade regga mig på ebay en gång. För att lyckas med det behövdes en "fast" emailadress, dvs inte hotmail eller yahoo.

Ett stort misstag, då spammarna fick en ny adress att jobba på. Dvs 30 - 50st spammail per dag...

Jag har aldrig förstått det där med att folk får en massa spam hela tiden. Jag har mejl via mitt webbhotell och jag har aldrig nånsin fått ett enda spammejl på den, trots att jag använder den på eBay och massa liknande sidor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig köpt nåt svenskt.

Bara Ebay.

Råkade regga mig på ebay en gång. För att lyckas med det behövdes en "fast" emailadress, dvs inte hotmail eller yahoo.

Ett stort misstag, då spammarna fick en ny adress att jobba på. Dvs 30 - 50st spammail per dag...

Jag har aldrig förstått det där med att folk får en massa spam hela tiden. Jag har mejl via mitt webbhotell och jag har aldrig nånsin fått ett enda spammejl på den, trots att jag använder den på eBay och massa liknande sidor.

Ett ord: spamfilter.

Ditt webhotell har ett bra spamfilter, det har mitt också. En gång gick det sönder, då blev min mailbox överöst med spam.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig köpt nåt svenskt.

Bara Ebay.

Råkade regga mig på ebay en gång. För att lyckas med det behövdes en "fast" emailadress, dvs inte hotmail eller yahoo.

Ett stort misstag, då spammarna fick en ny adress att jobba på. Dvs 30 - 50st spammail per dag...

Jag har aldrig förstått det där med att folk får en massa spam hela tiden. Jag har mejl via mitt webbhotell och jag har aldrig nånsin fått ett enda spammejl på den, trots att jag använder den på eBay och massa liknande sidor.

Vi anlitar numer ett företag externt som håller spam stången.

Såg förresten någon konsults uppskattning att det gick 12 miljoner spam på varje spam som fick "napp"....

🙂😄🙂 :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...