Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Digitech har nyligen kommit ut med en helt ny effektpedalsserie för elgitarr, Hardwire, vet inte riktigt nÀr den kommer till Sverige men Àr nyligen slÀppt i USA.

hardwire.jpg

EDIT: Förtydligande och extra lÀnk

Redigerat av tAUG
Annons
Postat

Jag blev helt uppÄt vÀggarna och köpte bÄde Tube overdrive:en och Delayen, lÄter skitbra bÄda tvÄ!

NÀr man köper dem fÄr man med ett skydd som man sÀtter över rattarna sÄ att instÀllningarna inte blir Àndrade av misstag nÀr man rockar runt pÄ scenen.

Man fĂ„r ocksĂ„ nĂ„gon sorts kardborreband som man kan sĂ€tta fast under pedalen, och som ska passa till nĂ„t speciellt pedalbord eller hur det var, och en sjĂ€lvlysande sak att sĂ€tta ovanpĂ„ pedalen för att lĂ€ttare se den i mörkret đŸ˜Č

Christian

Postat (redigerat)

Jag blev vÀldigt förtjust i dessa pedaler dÄ de kÀnns sÄ stabila, solida. De har börjat om helt frÄn grunden med en ny sorts pedal.

Med pedalen fĂ„r man nĂ„gon sorts kardborrebandliknande klisterpryl (😄) som man kan sĂ€tta fast undertill pĂ„ pedalen (sĂ„ att de sitter bra pĂ„ pedalbordet) och Ă€ven nĂ„gon form av sjĂ€lvlysande klisterlapp som man kan sĂ€tta fast ovanpĂ„ pedalen sĂ„ att den syns. NĂ„gonting annat som ocksĂ„ ska vara nytt Ă€r deras "Unique Stomplock" som Ă€r ett skydd man sĂ€tter över rattarna pĂ„ pedalen sĂ„ att nĂ€r man rockar runt pĂ„ scenen inte av misstag ska Ă€ndra instĂ€llningarna.

(Passade personligen pÄ att köpa pÄ mig deras Tube Overdrive och deras Delay/Looper)

Även de andra pedalerna lĂ„ter riktigt bra enligt mina öron!

Christian

Redigerat av tAUG

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.